Hva så - ka' det hér link bringe dit pis i~
Fra : Mogens

Dato : 05-06-09 15:04

www.bt.dk/article/20090605/nyheder/706050004
"Ministerchauffører smurt med racertur i Bugatti Veyron"
Ministerierne skulle kun betale 1.500 kr. pr. chauffør...

B.T. kan fredag afsløre, at 11 ministerchauffører i to hold i august 2007
blev fløjet til Tyskland i SMCs eget privatfly.

Den køretekniske træning foregik blot i verdens hurtigste sportsvogn - en
Bugatti Veyron til 26 mio. kr. på danske plader, der var fløjet op til
lejligheden for Italien, så ministerchaufførerne fik lov til at hamre
speederen i bund på en bane. Overnatningen skette derefter i den tidligere
østtyskes statsleders Erich Honeckers jagthytte uden for Berlin, der i dag
er luksushotellet Döellnsee-Schorfheide.

Dagen efter blev ministerchaufførerne fløjet i privatfly til Dresden, hvor
de skulle se VW Phaeton-fabrikken og spise på Michelin-restaurant.

Vi har det sgu godt her i Ministeriet - har du?

Fra : Leif

Dato : 05-06-09 15:24

"Mogens" <no@mail.com> skrev i meddelelsen news:YA9Wl.9326$U5.125918@newsb.telia.net...
> [...]
> Phaeton-fabrikken og spise på Michelin-restaurant.
>
> Vi har det sgu godt her i Ministeriet - har du?

Ingen kogning her...

Vores personaleforening har lige haft 20 personer på Roskildering
til AUDI legedag for en egenbetaling på samme 1500kr.

Så er ministerchaufførernes personalforening lige så rundhåndet, er det vel ok?

/Leif
Der arbejder på SWP

Fra : Henrik B.

Dato : 05-06-09 15:25

"Mogens" <no@mail.com> skrev i meddelelsen

Nope - bringer ikke mit pis i kog.... )

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Jakob

Dato : 05-06-09 15:38

"Mogens" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> de skulle se VW Phaeton-fabrikken og spise på Michelin-restaurant.
>
> Vi har det sgu godt her i Ministeriet - har du?

Lyder som en rigtig fed tur.

Ville rigtig gerne selv prøve en tur i sådan en Veyron.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 05-06-09 16:27

> [...]
> de skulle se VW Phaeton-fabrikken og spise på Michelin-restaurant.
>
> Vi har det sgu godt her i Ministeriet - har du?

Om det ligefrem bringer mit pis i kog, det ved jeg nu ikke, men turen har jo
kun haft ét formål, at få solgt nogle Phaeton til ministerierne (som så
åbenbart alligevel ikke lykkedes).
Og jeg bryder mig ikke rigtigt om, når dem der skal "holde os andre i
ørerne" selv er "korrupte" når det kommer til stykket.
Og når det så er sagt, så ville jeg da gerne selv have været med på sådan en
tur

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-06-09 17:47

Mogens skriver:

> Vi har det sgu godt her i Ministeriet - har du?

Ja, det har jeg.

Nej, det kan absolut ikke pisse mig af.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : MVJ

Dato : 05-06-09 18:25

..

> Vi har det sgu godt her i Ministeriet - har du?
---------------
Efter at have set det der link - så er jeg sur og rigtig gal - det kan godt
nok ikke passe at sådan nogen slatne chauffører skal have sådan en
oplevelse, de på ingen måde har fortjent. De kører alle hver dag i biler vi
andre kun drømmer om - UF!!! det skulle jo have været sådan en almindelig
mand som mig - så jo det pisser mig af ))))
Helt ærligt - hvem ville ikke sige JATAK !

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-06-09 19:12

MVJ skrev:

> Helt ærligt - hvem ville ikke sige JATAK !

Jeg
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Klaus G.

Dato : 05-06-09 19:19

> Jeg
Freak...

--
Klaus G. aka. Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-06-09 19:23

Klaus G. skrev:

> Freak...

Hvorfor fise rundt i en folkepotte når man kan sidde hjemme i lænestolen
(med laptoppen)!?

(Det var sæføli nåed andet hvis jeg fik pæng for'et! )
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Mogens

Dato : 05-06-09 20:14

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

> Hvorfor fise rundt i en folkepotte når man kan sidde hjemme i lænestolen
> (med laptoppen)!?

Det er jo ikke hvilken som helst Folkevogn, Hans P

> (Det var sæføli nåed andet hvis jeg fik pæng for'et! )

Dét ville være uden betydning for mig...

Fra : Klaus G.

Dato : 05-06-09 20:33

> Det er jo ikke hvilken som helst Folkevogn, Hans P
Nej, det sq once in a lifetime det der ;)

> Dét ville være uden betydning for mig...
Også mig.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-06-09 06:38

Mogens skrev:

> Dét ville være uden betydning for mig...

I know, I know...
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-09 15:15

"Mogens" <no@mail.com> skrev i meddelelsen
> www.bt.dk/article/20090605/nyheder/706050004
> "Ministerchauffører smurt med racertur i Bugatti Veyron"
> Ministerierne skulle kun betale 1.500 kr. pr. chauffør...

Næ, det kan ikke bringe noget i kog hos mig. Man skal vist være den
misundelige type, for at hidse sig op over den slags. Dem har vi mange af
her i DK.

mvh.
Kim Frederiksen