Teak-rist i cockpit?
Fra : Leif Langgaard

Dato : 04-06-09 11:08

Hej

Jeg har en fin rist af teak på dørken i mit cockpit, men tiden har slidt det
på undersiden, således at skruerne stikker ud og gnaver i fiberen i dørken.
Skruerne er så slidte at de ikke kan strammes eller løsnes, da det meste af
hovederne er slidt væk.
Er der et tip til hvad man kan sætte under risten for at undgå at ødelægge
dørkfiberen?

--
Leif Langgaard - www.megapixels.dk -

Fra : harding@larsen.tdcad~

Dato : 04-06-09 04:45

Hej Leif,

Efter at du har slebet de udstikkende skruer ned til træets overflade
kan du pålime gummilister af den type som kan købes i tømmerhandler
beregnet for vinduestætning. De sælges i metermål og findes i
forskellige størrelser (bredde x højde).
Dørken vi herefter samtidigt ligge mere skridsikkert mod fiberen
nedenunder.

Mvh/Harding

Fra : Leif Langgaard

Dato : 07-06-09 18:22

<harding@larsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

[...]

Hej

Jeg var heldig at finde listerne i hvide, så kan de heller ikke smidte af på
fiberen, Biltema havde dem til 23,-kr. for 6m, det virkede effektivt!

--
Leif Langgaard - www.megapixels.dk -
Smid NRE i dit killfilter, det giver ro og god tone i grupperne!