BMW X3/X5 VAN Kan man få 3 sæder foran?
Fra : Ingensen

Dato : 04-06-09 09:41

Findes der en løsning på at få 3 sæder foran Fører + 2
i en BMW X3 eller X5 VAN??

Hilsen Jan

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 04-06-09 10:17

"Ingensen" <post@wr.dk> wrote in news:4a2788a9$0$56792
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Findes der en løsning på at få 3 sæder foran Fører + 2
> i en BMW X3 eller X5 VAN??

Næppe.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-06-09 16:23

Ingensen skriver:

> Findes der en løsning på at få 3 sæder foran Fører + 2
> i en BMW X3 eller X5 VAN??

Den eneste jeg kender der gør i sådanne har ikke BMW listet:
http://www.vonge.dk/

FDM advarer mod de ekstra midtersæder - sikkerheden ryger sig en tur.
Kig lidt på billederne. JEg ville nødigt have 3 mand med foran i de
fleste af bilerne.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe