Varmeskjold til Fabia 2001
Fra : Z

Dato : 03-06-09 11:16

Jeg mistede dette den anden dag. Lagde desværre ikke mærke til da det
faldt helt af, så fik heller ikke samlet det op.

Der er tale om skjoldet mellem katalysatoren og "jorden". Det spiller
ingen rolle i det daglige, men jeg har fået at vide at man ikke skal
køre på tørt græs uden det. Og nu skal jeg snat til Knuthenborg
Safaripark

De steder jeg har spurgt skal der en ny kat til. Skjoldet kan ikke fås
løst. Alene T. Hansen skal have 3.400kr for det, så en værkstedsregning
vil nok være betydeligt større.

Er der nogen som kan anbefale et sted hvor sådan en løsdel kan findes i
Københavnsområdet? Der kører jo en del Fabiaer rundt, og jeg går næsten
ud fra at skjoldet fra en Polo i ca. samme årgang også kan bruges.

Fra : ShutEye

Dato : 03-06-09 16:04

> Jeg mistede dette den anden dag. Lagde desværre ikke mærke til da det
> faldt helt af, så fik heller ikke samlet det op.

Haha sådan går desværre nok snart for Civic'ens ditto :)
Er ikke sikker på at skjoldet på bagpotten sidder meget bedre fast ...

> Der er tale om skjoldet mellem katalysatoren og "jorden". Det spiller
> ingen rolle i det daglige, men jeg har fået at vide at man ikke skal køre
> på tørt græs uden det. Og nu skal jeg snat til Knuthenborg Safaripark

Hvis det kun er derfor så er der ingen problemer.
Det er ikke just små skovveje man kører på dernede, kan ikke huske at ha'
kørt på græs overhovedet sidst vi var der.
Men måske andre kan huske noget andet?

> De steder jeg har spurgt skal der en ny kat til. Skjoldet kan ikke fås
> løst. Alene T. Hansen skal have 3.400kr for det, så en værkstedsregning
> vil nok være betydeligt større.

Avs!
<klip>

Fra : Anders Majland

Dato : 03-06-09 18:07

> Avs!

Det burde da være til at få hos en hugger - Prøv den nærmeste