Så kører ham Ken Block bil igen.
Fra : Anders Ecklon

Dato : 02-06-09 20:10

Hej gruppe.

Nu har ham Ken Block igen lavet en ganske fint klippet video. Dog går han
lidt til den med "special effects" af og til:

http://www.youtube.com/watch?v=HQ7R_buZPSo

Mvh AE

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4124 (20090602) __________

http://www.eset.com

Fra : Anders Ecklon

Dato : 02-06-09 20:15

Forresten husk at se den i HD ved at trykke på HQ ikonet.

Fra : Mogens

Dato : 02-06-09 21:05

"Anders Ecklon" <andersfjernmig@lupine.dk> skrev i meddelelsen

> Forresten husk at se den i HD ved at trykke på HQ ikonet.

HD iconet
KÆFT det er da for nice - alt. Lyd, billede og indhold !

Fra : Klaus G.

Dato : 02-06-09 20:47

> http://www.youtube.com/watch?v=HQ7R_buZPSo
Meget god video!

> signature database 4124 (20090602) __________
>
> http://www.eset.com
Yay, lorte SPAM!!!!

--
Klaus G. aka. Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : TGJ

Dato : 02-06-09 20:51

"Anders Ecklon" <andersfjernmig@lupine.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe.
>
> Nu har ham Ken Block igen lavet en ganske fint klippet video. Dog går han
> lidt til den med "special effects" af og til:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=HQ7R_buZPSo

YEAH!!!

Fra : Anders Houmark

Dato : 02-06-09 20:57

> [...]
>
> Nu har ham Ken Block igen lavet en ganske fint klippet video. Dog går han
> lidt til den med "special effects" af og til:

Cool video.. Jeg så den i nat hvor den var set 137 gange. I dag er det over
300.000. Det går lige så stærkt som hans bil :D

Mvh Anders

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 03-06-09 00:27

> [...]
>
> Nu har ham Ken Block igen lavet en ganske fint klippet video. Dog går han
> lidt til den med "special effects" af og til:

Utroligt de ikke kan finde nogle ordentligt dæk til den vogn, de skøjter jo
rundt hele tiden uden at få ved ... tsk tsk

Stef