Køb af fejludlæser
Fra : Ukendt

Dato : 31-05-09 21:21

Hej, jeg er ved at finde ud af hvilken fejludlæser jeg vil have til min
Skoda Felicia 1.6 1999.

De fås fra ganske simple til avancerede, men jeg er i tvivl om hvad man får
ved at vælge en af de dyre modeller.

Eksempelvis er der disse:
http://www.talktomycar.co.uk/products/codereaders/codereaders.htm

Er der nogen som har erfaringer med fejludlæsere og bør jeg vælge en af de
dyrere modeller eller blot den billigste.
Jeg skal bare bruge den til min egen bil

Mvh Kim

Fra : tp

Dato : 31-05-09 21:59

> [...]
>
> De fås fra ganske simple til avancerede, men jeg er i tvivl om hvad man
> får ved at vælge en af de dyre modeller.

jeg har en jeg gav 300kr på ebay for. Den virkede fint på min felicia og
siden min cordoba sdi (kunne aflæse fejlkode + nulstille fejl)
Nu har jeg en fabia2 og her kommer den lidt til kort, såe køb hvad end du
kan finde til få penge, medmindre du vil fremtidssikre

Mvh TP

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-09 22:15

> [...]
> Nu har jeg en fabia2 og her kommer den lidt til kort, såe køb hvad end du
> kan finde til få penge, medmindre du vil fremtidssikre

Det kan være jeg kan aftage din gamle fejludlæser for en god pris
Min mailadresse er ok, hvis der ændres lidt ift. "@".

Mvh Kim

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-05-09 22:00

KimT skriver:

> [...]
> dyrere modeller eller blot den billigste.
> Jeg skal bare bruge den til min egen bil

Læs:
http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=19&t=2486

Skal du kun læse fejl ud, kan det gøre endnu biligere:
http://home6.inet.tele.dk/moppe/obd2.html

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe