Birchwood 33 fly
Fra : Allan

Dato : 02-06-09 07:39

Hej gruppe ...
er der nogen her der ved hvor man kan få fat i tegninger over hvordan man
bygger en fly til en birchwood 33 motorbåd ???
da jeg sk... gerne vil have såan en på båden

--
Venlig Hilsen
Allan Schmidt

Havet Bringer Hvert Menneske Nyt Håb
Som Søvnen Bringer Drømme...

Fra : Ukendt

Dato : 02-06-09 07:54

> [...]
> bygger en fly til en birchwood 33 motorbåd ???
> da jeg sk... gerne vil have såan en på båden

Mit forslag er at starte med at skrive til fabrikken og høre om de kan
hjælpe - da der formodentlig er tale om en "enhed" så er det jo et ? om det
ikke bedst kan betale sig at få noget originalt.

Set i lyset af at der (måske) kommer en dag hvor du skal af med båden - så
er de ekstra (lave) pund måske givet ganske fornuftigt ud -

KongFutse sagde: Ægelsen over et dårligt resultat overskygger hurtigt den
umiddelbare glæde over en lav pris -

per
www.scanboat.com /