GSX 600F Pris.
Fra : Henrik Palshøj

Dato : 02-06-09 17:10

Hej alle.

Hvor meget bør en GSX 600F rød fra 2000 med 51600 km på klokken,
komplet taskesæt, spyball alarm og sportsudstødning max koste hos en
forhandler?

Hilsen Henrik

Fra : MicJen

Dato : 02-06-09 17:14

Hej

Søg på en ligndende maskine på:

www.dba.dk

http://www.123mc.dk/

www.guloggratis.dk

www.motorcykelgalleri.dk

så har du et sammenligningsgrundlag.

Fra : Henrik

Dato : 03-06-09 08:52

"MicJen" <michaelgsjensen_FJERN_DETTE_TAK@gmail.com> wrote in message

> Hej
>
> Søg på en ligndende maskine på:
>
> så har du et sammenligningsgrundlag.
Hej Mic.

Ja du har ret, men at de er udbudt til en pris er jo ikke altid det samme
som at det er prisen.

Men det var mest for at høre et "Den skal ikke koste over XXXXX kr" jeg var
ude efter, så jeg kan skyde et tilbud på den af. :)

Hilsen Henrik

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 03-06-09 08:25

On 2 Jun., 18:09, Henrik Palshøj <dy...@MOVEmil.dk> wrote:
> [...]
>
> Hvor meget bør en GSX 600F rød fra 2000 med 51600 km på klokken,
> komplet taskesæt, spyball alarm og sportsudstødning max koste hos en

Tjaeeeem en 9 år nyere 750'er med med samme udstyr og garanti koster
90.000.
Så ned mode de 40.000 er vel dens værdi.