Honda CBR 1000F, hvor langt på en tank?
Fra : ..::jmj::..

Dato : 02-06-09 16:30

Har just købt subj., (årgang -92), og lurer på hvor langt jeg kan
forvente at køre på en tank (21 ltr?). Jeg har "racet" lidt rundt de
sidste par dage, og er nok gået rigeligt til omdrejningerne... men ved
almindelig blandet kørsel, hvad kan jeg forvente pr. liter??

Jørgen

Fra : Matthias H Matthies~

Dato : 02-06-09 16:43

"..::jmj::.." <kaliffen@privat.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> dage, og er nok gået rigeligt til omdrejningerne... men ved almindelig
> blandet kørsel, hvad kan jeg forvente pr. liter??

Så vidt jeg husker, så kunne jeg køre sådan ca. 16 til 18 km pr. liter.
Hilsen Matthias

Fra : tp

Dato : 02-06-09 17:26

> Så vidt jeg husker, så kunne jeg køre sådan ca. 16 til 18 km pr. liter.

og jeg kunne få den helt ned på 11 Men normal kørsel lå på omkring de
17, hvilket vil sige ca 350km på en tank

Mvh TP

Fra : ..::jmj::..

Dato : 02-06-09 17:28

Den 02-06-2009, skrev tp:

> og jeg kunne få den helt ned på 11 Men normal kørsel lå på omkring de
> 17, hvilket vil sige ca 350km på en tank
>
> Mvh TP

Tak for svarene! Jeg holder mig lidt i skindet de næste par dage, og
ser hvad "normal" kørsel munder ud i

Jørgen