suki gsxr 750 ?
Fra : Den længste

Dato : 01-06-09 14:33

Hej Folkens.

Min svoger har købt en gixer 750 fra 98. Den er rød sort og sølv, skulle
vidst være en import fra italien? Han fik at vide at den er med
indsprøjtning, men jeg er i tvivl om den er ikke er med karburater? Der
sidder en choker ved venstre styrhåndtag? findes der insprøjtningsmodeller
med choker? Endvidere siger at den har den store motor?? dvs145 hk?
migbekendt fik 750´eren først så mange heste noget senere?.

Er der nogen der kan belyse sagen lidt?

--
Virtually Yours

Brian W. Laursen

Fra : Matthias H Matthies~

Dato : 01-06-09 15:11

"Den længste" <thunderace_dk@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> med choker? Endvidere siger at den har den store motor?? dvs145 hk?
> migbekendt fik 750´eren først så mange heste noget senere?.

Ifølge MC Revyen, så får den først i 2000 141 hk. I 1998 nævnes
indsprøjtning for første gang. Her oplyses den til 135 hk.
På billedet i bladet er den vist med de farver du oplyser.
Mekanisk choker er ikke unormalt på en indsprøjtningsmodel.
Det har f.eks. også de første årgange af VFR 800
Hilsen Matthias

Fra : Den længste

Dato : 01-06-09 15:57

Hej.

Okay jamen så bliver der nok fred i andedammen igen I min verden skulle
der ikke være en choker på en indsprøjtningsmodel?Men det kan der altså godt
være alligevel

/Brian

Fra : Armand

Dato : 02-06-09 00:15

Den længste skrev:
> Hej.
>
> Okay jamen så bliver der nok fred i andedammen igen I min verden
> skulle der ikke være en choker på en indsprøjtningsmodel?Men det kan der
> altså godt være alligevel

Det er nok også snarere en tomgangs-regulator til efter de koldeste
morgenstarter!

--
Armand.

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~