Discovery channel lige nu!
Fra : Søren Larsen

Dato : 01-06-09 14:09

Fra : Søren Larsen

Dato : 01-06-09 14:12

Greatest ever - om motorcykler...

Fra : Armand

Dato : 01-06-09 14:22

Søren Larsen skrev:
> Greatest ever - om motorcykler...
TNX! Springer til skærmen!

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 01-06-09 14:51

Armand skrev:
> Søren Larsen skrev:
>> Greatest ever - om motorcykler...
> TNX! Springer til skærmen!

= genudsendelse, som dog sagtens tåler at blive set igen. Jeg nåede lige
at komme ind ved Britten'en!
Håber ikke at du blev ligeså skuffet over #1, som mange gjorde sidst
udsendelsen var på tavlen her i gruppen

--
Armand.

Fra : Søren Larsen

Dato : 01-06-09 14:59

> [...]
> at komme ind ved Britten'en!
> Håber ikke at du blev ligeså skuffet over #1, som mange gjorde sidst

Ikke lige så skuffet som jeg blev over nr. 4, Y2K. Ikke så meget over
cyklen, som dog må betragtes som en kuriositet uden for listen, men mere
over den typisk yankee inspirerede fremstilling med at "køre om kap med en
jetjager".

/Søren

Fra : B & O

Dato : 01-06-09 16:12

"Søren Larsen" <sblar1@fjerndette.surfpost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> over den typisk yankee inspirerede fremstilling med at "køre om kap med en

I kunne nu ellers godt lige have sendt en sms ud til alle os andre som ikke
sad ved PCen ved det tidspunkt. Nu er det jo for sent.

Fra : Søren Larsen

Dato : 01-06-09 18:42

"B & O" <bente_ove@3mail.dk> skrev i meddelelsen

> "Søren Larsen" <sblar1@fjerndette.surfpost.dk> skrev i en meddelelse

> I kunne nu ellers godt lige have sendt en sms ud til alle os andre som
> ikke sad ved PCen ved det tidspunkt. Nu er det jo for sent.

Det er da ikke nogen dårlig idé, og oplagt at implementere på det nye
dfmc.dk - hvis Tony lytter med her.

/Søren

Fra : Torben Scheel

Dato : 02-06-09 07:35

Søren Larsen wrote:
> "B & O" <bente_ove@3mail.dk> skrev i meddelelsen

> Det er da ikke nogen dårlig idé, og oplagt at implementere på det nye
> dfmc.dk - hvis Tony lytter med her.

Den er vist syltet pga. succes hvis jeg skal gætte vildt. Ærgerligt at
den gamle ikke kunne få lov at stå åben til der kom en afløser.

--
vh
Torben

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 02-06-09 08:55

Torben Scheel skrev:

> Den er vist syltet pga. succes hvis jeg skal gætte vildt. Ærgerligt at
> den gamle ikke kunne få lov at stå åben til der kom en afløser.

Der var vist gået Hacker-Attack i den så det var nødvendigt at lukke den

Men den er godt nok savnet

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld