Audi 1998 ..1.6 / 1.8 / 1.8T
Fra : J.K.Arning

Dato : 30-05-09 13:34

Jeg vil til tyskalnd og hente en Audi 1998 ..1.6 / 1.8 / 1.8T i løbet
af sommeren .. bor i sverige så det er økonominsk meget overkommeligt
at få plader på den.

Jeg har tidligere haft en 1.8 årgang 1996 i en kortere periode og var
egentligt glad for den men når jeg nu læser rundt omkring virker det
som om det eneste fornuftige er en 1.8T

1.6 skulle have nogle svagheder men dog stadigt være et ok valg.
1.8 skulle larme afsindigt ved motorvejs hastigheder (hvilket jeg
overhovedet ikke erindrer)

Hvad syntes i?

Årgang 1998 som sagt .. der er prisen temmeligt spiselig fortiden ..
hvad ville i vælge hvis det er fornuften der skulle råde?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 30-05-09 19:26

"J.K.Arning" skriver:

> Jeg vil til tyskalnd og hente en Audi 1998 ..1.6 / 1.8 / 1.8T i løbet
> af sommeren .. bor i sverige så det er økonominsk meget overkommeligt
> at få plader på den.

Hvilken model Audi ?

> Hvad syntes i?

1,8T

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : J.K.Arning

Dato : 30-05-09 21:37

On 2009-05-30 20:25:43 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> said:

> Hvilken model Audi ?

Nå ja væsentlig detalje .. A3

Fra : John Sahl

Dato : 30-05-09 22:56

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> "J.K.Arning" skriver:
>

> 1,8T

Uden tvivl.!

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't

Fra : Mogens

Dato : 30-05-09 20:26

"J.K.Arning" <jesper.arning@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvad syntes i?

Chefen for Bilbasen.dk skriver, at man bør købe den brugte bil med så stor
en maskine som muligt. Dels er merprisen minimal, dels er køreglæden optimal
og dels vil gensalget være bedre sikret. Det sidste kan man måske sætte
spørgsmål ved i disse tider...

Fra : oz3bto

Dato : 31-05-09 13:56

"J.K.Arning" <jesper.arning@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Årgang 1998 som sagt .. der er prisen temmeligt spiselig fortiden .. hvad
> ville i vælge hvis det er fornuften der skulle råde?

Nu ved jeg ikke lige hvad moel du er ude efter men chefens a4 1.6 er noget
bovlam i det.. Min oliebrænder kan æde den i en omgang lyskryds ræs og en
har ike ligefrem ry for at være den kvikkeste

Fra : KASO

Dato : 31-05-09 15:25

> Nu ved jeg ikke lige hvad moel du er ude efter men chefens a4 1.6 er noget
> bovlam i det.. Min oliebrænder kan æde den i en omgang lyskryds ræs og en
> har ike ligefrem ry for at være den kvikkeste

Jeg har haft en A4 1.6 i en lille uge - og ja - den er rimeligt bovlam og
lidt støjende på motorvej, da den lille motor er lavt gearet for dog at
kunne flytte sig en smule. En A3 vejer jo lidt mindre, så 1.8 kunne sikkert
gøre det, men netop dén motor har ry for en del støj - så 1.8T er nok bedste
(og sjoveste) valg.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-05-09 19:11

oz3bto skriver:

> Nu ved jeg ikke lige hvad moel du er ude efter men chefens a4 1.6 er noget
> bovlam i det.. Min oliebrænder kan æde den i en omgang lyskryds ræs og en
> har ike ligefrem ry for at være den kvikkeste

1,6 benzin er aaaallt for lille til selv en A3.