Autostoletests
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 26-05-09 14:09

Hej

Nu har Tænk igen lavet deres autostoletest, men jeg er nok ikke den
eneste nærige, der ikke vil betale for resultatet.

Men tyske ADAC har også tests af autostole, som kan findes her:
http://www.adac.de/Tests/Kindersicherung/Kindersitze/default.asp

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

Fra : Klaus G.

Dato : 26-05-09 20:07

> Men tyske ADAC har også tests af autostole, som kan findes her:
> http://www.adac.de/Tests/Kindersicherung/Kindersitze/default.asp
Eller på dansk, hos FDM :)

Men man går aldrig galt i byen hvis man køber en Britax-Römer stol. De er
testvinder i alle vægtklasser...

--
Klaus G. aka. Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 26-05-09 20:15

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> writes:

> Eller på dansk, hos FDM :)
>
> Men man går aldrig galt i byen hvis man køber en Britax-Römer stol. De er
> testvinder i alle vægtklasser...

Vi har nu valgt en Bébé Confort Axiss, som godt nok kun får en middel
vurdering, fordi den kun er "normal" ved sidepåkørsler og fordi den
ikke er helt så god til børn op mod de 18 kilo.

Men den kan drejes, så man kan sætte barnet lige ind, i stedet for at
skulle stå drejet og bakse med det. Det gør nemlig at jeg selv kan
sætte Ellen ind og tage hende ud igen. Det ville jeg nemlig ikke altid
kunne i en "almindelig" stol.

Man skal bare huske, at der er meget sparet ved at købe i Tyskland.
Vores stol kostede 3.400 kroner i Danmark, men 1.900 leveret fra
Tyskland.

Fra : Lars Raaby

Dato : 29-05-09 20:45

Trine Kornum Christiansen skrev:

> Man skal bare huske, at der er meget sparet ved at købe i Tyskland.
> Vores stol kostede 3.400 kroner i Danmark, men 1.900 leveret fra
> Tyskland.

Og til alle dem som gerne ville spare en masse på en stol vil det være
dejligt hvis Trine ville komme med et link til en forretning i Tyskland
hvor hun har købt stolen.

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby