Ford Mustang stjålet i Herlev
Fra : m0rt3n

Dato : 25-05-09 12:23

http://www.mustangklubben.dk/forum/vis_opslag.asp?ID=170431&grp=1

Rød Ford Mustang, årgang 1970, fastback, registreringsnummer "1970"

Jeg videresender denne efterlysning. Jo flere øjne, jo bedre.

-m0rt3n

Fra : Jensen

Dato : 25-05-09 15:44

On Mon, 25 May 2009 13:22:58 +0200, "m0rt3n" <jnsn@R_E_M_O_V_E_mail.dk>
wrote:

>http://www.mustangklubben.dk/forum/vis_opslag.asp?ID=170431&grp=1
>
>Rød Ford Mustang, årgang 1970, fastback, registreringsnummer "1970"
>
>Jeg videresender denne efterlysning. Jo flere øjne, jo bedre.

Den er vel i Litauen eller Polen nu...

--
"Jeg ved en lærkerede,
jeg synes det er skæg'

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-09 15:51

> Den er vel i Litauen eller Polen nu...

Ja det er trist - imidlertid åbner det for nye typer af tilbud mht bilferie.

!Hold din bilferie i Polen - ! - din bil er der allerede!

Fra : Tom

Dato : 25-05-09 21:51

"scanboat.com / Per Krabbe" <pkc(snabelA)scanboat(punktum)com> skrev i en
meddelelse news:4a1ab074$0$15898$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Ja det er trist - imidlertid åbner det for nye typer af tilbud mht
> bilferie.
>
> !Hold din bilferie i Polen - ! - din bil er der allerede!

Der er jo mange måder at "takke" danmark for at vi hjalp østblokken med at
komme i EU med åbne grænser

--
Tom