Mand kørt ned på Roskildevej
Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 24-05-09 15:16

http://ekstrabladet.dk/112/article1172096.ece

Bemærk gangbroen i baggrunden! I stedet for at rende rundt på den
trafikerede Roskildevej, kunne han have brugt broen.......

Peter Brandt Jørgensen
peterFJERNES@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 1000 vitser og sprogblomster!!!)

Fra : Ralph Køster

Dato : 24-05-09 16:49

Manden var 81...det er ikke sikkert at han kunne have brugt den.

Fra : Claus Frørup

Dato : 24-05-09 17:53

Isang tao pinangalanan, Peter Brandt Jørgensen nagsulat:

>http://ekstrabladet.dk/112/article1172096.ece
>
>Bemærk gangbroen i baggrunden! I stedet for at rende rundt på den
>trafikerede Roskildevej, kunne han have brugt broen.......

Gangbroer og tunneller er for besværlige.... man skal jo tage et par
ekstra skridt.....

En 81-årig kan dog undskyldes på grund af alle trinene.

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 24-05-09 18:21

Peter Brandt Jørgensen tastede følgende:
> http://ekstrabladet.dk/112/article1172096.ece
>
> Bemærk gangbroen i baggrunden! I stedet for at rende rundt på den trafikerede
> Roskildevej, kunne han have brugt broen.......

Ned med farten, i hele verden!
Folk i biler er sindssyge mordere!
(ovenstående kan indeholde ironi).
Kai

Fra : C. Caspersen

Dato : 25-05-09 07:01

"Fister Løgsovs" <None@invalid.za> skrev i en meddelelse

> Ned med farten, i hele verden!
> Folk i biler er sindssyge mordere!
> (ovenstående kan indeholde ironi).

Nu er indlægget 12 timer gammelt, og ingen har klappet dig på skulderen og
bekræftet dig endnu.

Så må jeg hellere: Tak for et relevant og nyskabende friskt indspark i
debatten!

(ovenstående kan indeholde ironi)

/Caspersen

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 25-05-09 09:16

C. Caspersen har bragt dette til os:
> [...]
> bekræftet dig endnu.
>
> Så må jeg hellere: Tak for et relevant og nyskabende friskt indspark i

Kai

Fra : Mogens

Dato : 24-05-09 20:13

"Peter Brandt Jørgensen" <peterXXX@peterbj.dk> skrev i meddelelsen

> http://ekstrabladet.dk/112/article1172096.ece
> Bemærk gangbroen i baggrunden! I stedet for at rende rundt på den
> trafikerede Roskildevej, kunne han have brugt broen.......

Han er sikkert dårligt gående

Jeg er lige kommet hjem fra en mindre ferie i Tyskland. På trafikradioen
idag kom der en advarsel, der omtalte en person, der færdedes med rolator på
motorvejen

Fra : Ralph Køster

Dato : 24-05-09 21:13

Og hvis han er dårligt gående, så burde billisten måske have stoppet op.
Så det er nok lidt svært at se hvem der er skyld i det, når vi ikke kender
alle detaljerne.

Fra : Lars Jensen

Dato : 25-05-09 07:33

Ralph Køster skrev:
> Og hvis han er dårligt gående, så burde billisten måske have stoppet op.
> Så det er nok lidt svært at se hvem der er skyld i det, når vi ikke kender
> alle detaljerne.

Hvad sker der lige hvis man stopper helt op på en motorvej?

Mit bud er at risikoen for at få en anden billist, eller en lastbil, i
nakken er temmelig stor...

Lars B

Fra : Fly Christensen

Dato : 26-05-09 07:42

On Sun, 24 May 2009 19:12:35 GMT, "Mogens" <no@mail.com> wrote:

>Jeg er lige kommet hjem fra en mindre ferie i Tyskland. På trafikradioen
>idag kom der en advarsel, der omtalte en person, der færdedes med rolator på
>motorvejen

Med eller uden hjælpemotor?

Fly

Fra : Mogens

Dato : 26-05-09 17:19

"Fly Christensen" <x_nospam_x@gmx.net> skrev i meddelelsen

> Med eller uden hjælpemotor?

Jeg vil tro, det var uden (jeg så jo ikke personen), idet speakeren omtalte
situationen/advarslen som en person med gangstativ. Måske I ikke
kender/anvender ordet/begrebet "rolator" dérnede?

Fra : Fly Christensen

Dato : 26-05-09 17:38

On Tue, 26 May 2009 16:18:30 GMT, "Mogens" <no@mail.com> wrote:

>Jeg vil tro, det var uden (jeg så jo ikke personen), idet speakeren omtalte
>situationen/advarslen som en person med gangstativ. Måske I ikke
>kender/anvender ordet/begrebet "rolator" dérnede?

Jojo, min bedste fiser rundt med sådan en tingest - desværre må vi ikke
sætte en motor i kurven. Det kunne ellers være skægt.
Men du kunne jo også have hørt forkert og de sagde "Roller".

Fly

Fra : Mogens

Dato : 26-05-09 17:59

> Men du kunne jo også have hørt forkert og de sagde "Roller".

Nope - situationen var jo relativ alvorlig, så de nævnte det (en person med
gangstativ) et antal gange i radioen.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 24-05-09 21:19

Peter Brandt Jørgensen skrev:
> http://ekstrabladet.dk/112/article1172096.ece
>
> Bemærk gangbroen i baggrunden! I stedet for at rende rundt på den
> trafikerede Roskildevej, kunne han have brugt broen.......

Fodgængeren var 81. Det kunne tænkes at han var lidt alderdomsramt :(

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 24-05-09 21:48

> [...]
>
> Bemærk gangbroen i baggrunden! I stedet for at rende rundt på den
> trafikerede Roskildevej, kunne han have brugt broen.......

Skal lige nævne, at informationen om at manden var 81 ikke stod i artiklen
da jeg postede første indlæg, den kom i senere.

Men hvis man er ældre og måske dårligt gående, er det jo endnu mindre grund
til at kaste sig ud i at krydse Roskildevej.....

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-09 03:44

Peter Brandt Jørgensen wrote:

> Skal lige nævne, at informationen om at manden var 81 ikke stod i
> artiklen da jeg postede første indlæg, den kom i senere.

Du postede dit indlæg 16.16 og på EB var artiklen
opdateret kl. 16.07, så den gamle mands alder
har heletiden været kendt

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 25-05-09 07:47

<Just> wrote in message

> Du postede dit indlæg 16.16 og på EB var artiklen
> opdateret kl. 16.07, så den gamle mands alder
> har heletiden været kendt

Nix; indlægget er postet på EB 15:54 og opdateret igen kl. 16:07. Jeg har
taget linket i dette tidsrum, og da stod der intet om hverken førerens eller
fodgængerens alder.

Fra : C. Caspersen

Dato : 25-05-09 06:57

"Peter Brandt Jørgensen" <peterXXX@peterbj.dk> skrev i en meddelelse

> Men hvis man er ældre og måske dårligt gående, er det jo endnu mindre
> grund til at kaste sig ud i at krydse Roskildevej.....

Ja. Lad os spærre de gamle inde. De har ikke ret til at være ude i
samfundet. Hvad bilder han sig ind - tænk at han spadserede !!! Håber at
politiet sigter ham for ikke at benytte gangbroen !

Og når de gamle er væk kan vi hæve hastighedesbegrænsningen på Roskildevej
til 120 km/t + køre spritkørsel, for så er der jo ikke nogen at ramme, hvis
det skulle gå galt.

Men det går ikke galt - for mig i hvert fald. For jeg skriver i en gruppe
med bilinteresserede, så derfor føler jeg, at jeg er en bedre bilist end
gennemsnittet. Det må jeg da antage, da min bilinteresse er stor.

/Caspersen

Fra : Ralph Køster

Dato : 25-05-09 07:38

Hvornår er Roskildevej blevet motorvej???

Ham der førte bilen siger at han kun kørte 40-50 km/t.
Hvorfor helvede stopper man så ikke??
Det må have været uopmærksomhed fra billistens side af.

Fra : rikke@flamsholt.com

Dato : 25-05-09 11:43

det er da fuldstændig sindsygt at krydse roskildevej hvis man er
dårligt gående.. jeg krydser den flere gange om ugen, da jeg bor i en
af blokkene der... men jeg er os ung og der skal være helt tomt ned
til krydset før jeg går over og det er der faktisk tit, man skal bare
vente nogle min.
Jeg så alt "påstyret" igår, kunne se lige ned på det fra mit vindue....
stakkels mand... har han overlevet??? han fortjener det ikke, selvom
han da er lidt for dum når han ik er så "rap på fødderne"

Fra : Mogens

Dato : 25-05-09 20:13

<rikke@flamsholt.com> skrev i meddelelsen

> stakkels mand... har han overlevet??? han fortjener det ikke

HVAD??

Fra : Armand

Dato : 25-05-09 22:03

Mogens skrev:
> <rikke@flamsholt.com> skrev i meddelelsen

> HVAD??

.. . . At blive kørt ned (læser jég det som!)!

--
Armand.

Fra : rikke@flamsholt.com

Dato : 25-05-09 13:39

On 25 Maj, 21:12, "Mogens" <n...@mail.com> wrote:

> HVAD??

du misforstår... han fortjener det ikke... altså ULYKKEN... han må da
ikke dø... ingen skal dø på den måde...