Mazda2, hvornår blev den faceliftet?
Fra : Steen

Dato : 22-05-09 15:46

Var det sidste år, at Mazda2 fik et tiltrængt facelift, eller skal man
endnu
længere tilbage?

Jeg kigger lidt efter en brugt til max. 100000, så den skal nok have et
par år på bagen, før den kommer ned i den pris

--
iPhoneSteen

Fra : Brian Lund

Dato : 22-05-09 15:59

> [...]
>
> Jeg kigger lidt efter en brugt til max. 100000, så den skal nok have et
> par år på bagen, før den kommer ned i den pris

Jeg har selv en 2'er :)

Det var vistnok allersidst i 2007, men jeg tror ikke der blev solgt mange
2'ere det år, den kom først for alvor på det danske marked i 2008. Og jeg
læste at de på forhånd (i Maj) vidste hvor mange der ville blive solgt i
2008, nemlig 2500 for det var nemlig ALLE der kom til danmark sidste år! Jeg
var så heldig at få min med "kun" 1½ måneds varsel da en anden kunde havde
fortrudt og afbestilt, der var ellers 4-5 måneders ventetid.

Så jeg tror du får svært ved at finde en brugt allerede! :(

Prisen er nok ikke _helt_ urealistisk, den mest skrabede 2'er koster 140.000
fra ny ca. så en 07'er kan vel findes til den pris, hvis der altså er nogen
til salg allerede?

Det eneste jeg fortryder med min 2'er er at jeg ikke kunne vente på at
diesel udgaven kom på markedet! Men fanden tage det om jeg skule køre med
DSB så længe, nej tak!

Brian

Fra : Western

Dato : 22-05-09 17:03

"Steen" <isteen+usenet@gmail.com> skrev
> Var det sidste år, at Mazda2 fik et tiltrængt facelift, eller skal man
> endnu længere tilbage?

Facelift? Der er vist ikke meget andet en navnet tilfælles for den gamle
og den nye 2'er!

--

Leif Westen