Junker Gas vandvarmer
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 05-05-09 12:19

Hej NG

Er der nogen der ligger inde med en manual til en Junker Gas vandvarmer uden
tank.

Den er 30 år gammel, og tændingen foregår ved at trykke på en knap der
trækker en spole, der så danner en gnist, altså uden batterier.

Jeg brugte det sidste år og der virkede det upåklageligt, men pludselig
virker det ikke mere.

Det der sker er at der kommer slet ikke gas ud når jeg trykker knappen ind,
og jeg kan ikke tænde vågeblusset... har prøvet med at stikke en lighter ind
for at se om det var gnisten der var for lille, men det hjælper heller ikke.

Jeg kan godt tænde gaskomfuret, så der er gas og tryk på flasken.

Nogen med erfaring på Junker?

Mvh
JR

Fra : Henrik Kolle Rasmuss~

Dato : 06-05-09 22:14

http://www.bosch.dk/content/language1/downloads/13lvv.pdf

--
Med Venlig Hilsen
Henrik Kolle Rasmussen

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 08-05-09 13:19

"Henrik Kolle Rasmussen" <kollevvs@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.bosch.dk/content/language1/downloads/13lvv.pdf
>
> --
> Med Venlig Hilsen
> Henrik Kolle Rasmussen

Tak for linket Henrik, den ligner min W125 på en prik

Mvh
JR