Hvis man skal sælge en GPS?
Fra : Ukendt

Dato : 17-04-09 18:51

Hej og undskyld at jeg rammer forkert...
Jeg har en GPS m. søkort på jeg gerne vil have solgt, da jeg bruger den for
lidt...
Kender den blå avis og gul og gratis... Men findes der en nyhedsgruppe til
'salg af både relaterede ting' ?

Som vel at mærke bliver brugt?
Eller evt. andre både specifikke salgshjemmesider... Som har noget trafik?

Mvh
Allan

Fra : Jørgen L.

Dato : 17-04-09 19:09

"Allan" <ingen> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Som vel at mærke bliver brugt?
> Eller evt. andre både specifikke salgshjemmesider... Som har noget trafik?

Hej Allan
News:dk.marked.privat.baad

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D & LMC Lord Ambassador 560 RD

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-09 21:22

> Hej Allan
> News:dk.marked.privat.baad

Perfekt tak - Den havde fuldstændig forputtet sig - i min søgning...

Fra : Kim Gomez

Dato : 19-04-09 22:44

Jørgen L. skrev:

> "Allan" <ingen> skrev i meddelelsen

> Hej Allan
> News:dk.marked.privat.baad

Du kunne jo prøve på http://www.jydekrogen.nu

mvh

Kim

Fra : Kim Gomez

Dato : 19-04-09 22:45

Fra : Michael Thomsen

Dato : 22-04-09 11:36

On Sun, 19 Apr 2009 23:44:30 +0200, Kim Gomez <gomez@english-bulldogs.dk>
wrote:

> Du kunne jo prøve på http://www.jydekrogen.nu

Nej, lad endelig være med det! Klovnen, der har den pågældende side
har spammet usenet med links i de sidste par uger. Iøvrigt er der ingen
brugere derinde.

//michael

Fra : Kim Gomez

Dato : 23-04-09 07:31

Michael Thomsen skrev:

> Nej, lad endelig være med det! Klovnen, der har den pågældende side
> har spammet usenet med links i de sidste par uger. Iøvrigt er der ingen
> brugere derinde.
>
> //michael

Klovnen her

Siden har rent faktisk fået over 800 nye medlemmer på 14 dage, så der er
masser af folk derinde.

Jeg er ked af hvis man ikke måtte sætte opslag om nye ting på
nyhedsgrupper, troede det var det de var til for. Det er i hvert
tilfælde en god måde at få et budskab ud, hvis man ikke har så mange
penge til marketing og man har noget andre burde se, for det er en non
profit side, der er lavet i protest mod begyndende stigninger for
forskellige annoncer hos de 2 store Den blå avis og Gul og gratis.

Håber i må have en fortsat god dag.

mvh

Kim

Fra : hanspaulin@gmail.com