Hjælp: World Cruising Routes
Fra : Ukendt

Dato : 16-04-09 17:21

Jeg har bygges min Y1 opgave op omkring noget data fra Jimmy Cornells "World
Cruising Routes", men ellers pålidelige Amazon, vil pludselig ikke levere.
Og jeg skal aflevere opgaven lørdag. Ranikken breder sig !!

Er der nogle af Jer der har den stående og gidder sende mig en kopi af
siderne fra South Afrika til Brasilien (rute 17 mindes jeg ....)

Please !!

Bjarke

--
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige

Fra : Ukendt

Dato : 16-04-09 22:26

Desværre ... Den er ikke en del af mit "maritime bibliotek" ...

Der er ikke megen tid, men har du overvejet om en læser i en af de
Engelsksprogede nyhedsgrupper - f.eks. rec.bots.cruising eller
uk.rec.sailing - evt. kunne maile dig nogle indscannede sider?

Flemming Torp - Gimle - DEN-61 - X-342 - Helsingør

"Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i
en meddelelse news:49e75ae5$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Ukendt

Dato : 16-04-09 23:03

Jeg troede du havde alt ?? <smile>

Tiden er knap, så jeg spiller straks på begge heste .... Håbede bare en
eller anden ligge kunne gribe den på hylden. I næste uge kan jeg selv være
behjælpelig med det. Der er det bare for sent at hjælpe mig selv .....

Det er en super bog, hvis man vil sidde og drømme/planlægge en
verdensomsejling.....

--
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige

Fra : blueocean

Dato : 17-04-09 02:13

On 17 Apr., 00:03, "Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand
(punkt)dk> wrote:
> [...]
>
> --
> Maxi 999 - 'Escape' - Hundige
>
> "Flemming Torp" <fletopkanelbolle2rp.danmark> wrote in message

Tja, det kunne jeg godt have hjulpte dig med, men jeg har igår lige
solgt min, sooory.
Prøv hos FTLF, de burde have den og kunne måske hjælpe dig.

Gert

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-09 16:21

Flemmings ide gav pote. Der er en venlig tysker der har sendt mig de 6
relevante sider. Og jeg sejlede jo alligevel på et tysk skib, så det bør jo
ikke være noget problem .....

Bjarke

--
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige