Tur til Grækenland
Fra : Niels

Dato : 15-04-09 16:31

Så tager vi afsted til Pevza i Grækenland for at sejle dernede i de næste 4
månedr, vi skal en tur rundt om Pollypenes men ellers bliver vi i det
Ioniske hav på 3 år.
--

Maxi 95 Frigg
Niels Hansen

Fra : blueocean

Dato : 16-04-09 06:51

On 15 Apr., 17:31, "Niels" <n...@elnito.dk> wrote:
> [...]
> månedr, vi  skal en tur rundt om Pollypenes men ellers bliver vi i det

Jammen så god tur da, har selv sejlet det område tyndt de sidste 14
år. Og er ikke spor misundelig

Gert
Sy-Grog

Fra : Flemming N

Dato : 16-04-09 15:48

Mener du Preveza?
/Flemming N

Fra : Steffen Skov

Dato : 06-05-09 11:05

Hej Niels
God tur. Det er spændende farvand. Jeg har lige brugt 4 uger på at sejle en
sejlbåd fra Faro i Portugal til Marmaris i Tyrkiet. Vejret var vi ikke
heldige med, det var rasende koldt. Det var en transport sejlads, så turist
blev jeg ikke. Men Korinth Kanalen var en stor oplevelse. Vi sejlede ind fra
øst nord om Pellopones, her er vinden enten øst eller vest, og vinden falder
ned fra bjergene. Vi havde 2 forsøg, før vi kom frem til kanalen. I den
vestlige ende af kanalen skal du i land og betale 163 euro for gennemsejling
(dyrt for 3 sømil). Men det er en oplevelse, jeg aldrig glemmer. Du kan læse
om turen på: www.steffenskov.dk
Hilsen Steffen