Bluetooth Intercom (endeligt noget der vir~
Fra : Mr. Ulvedal

Dato : 01-05-09 03:16

Endeligt noget der virker. Jeg har gennem længere tid været på jagt
efter et intercom ,der er uden ledninger. Efter at have set på flere
modeller så fandt jeg endeligt en model der kunne monteres på Schubert
og BMW hjælme. Jeg må sige jer er overrasket. Midland BT2 Intercom.
Jeg har testet det siden efteråret og det skulle så stå sin prøve i
forbindelse med en tur til tyskland i påsken. Mobiltelefonen blev
koblet på og sendte MP3 musik under hele turen kun afbrudt af konens
kommentaret til hastigheden under vejs. BT2 kan afspille musikken i
stereo for master og i mono for slave. Hver enhed kan kobles med
mobiltlf, en GPS-navigator, en stereo MP3-musikafspilleren, PMR446
radio eller anden form for udstyr til cykel-to-bike kommunikation.

Er man 2 der kører sammen og ønsker at kunne samtale klarer sættet det
også forbløffende op til 150 meter kun med få udfald og under gunstige
forhold op til 250 meter. Når der er brug for flere der kan kobles op
bruger jeg en CB radio med bluetooth adapter.

Fantastisk hvad der sket på dette område. Bare ved at montere en lille
dims på hjælmen.

Jeg håber dettte kan hjælpe andre, jeg var selv meget i tvivl om hvad
jeg skulle købe.

Kristian Krogh
R850RT

Følgende link er tilknytte dette indlæg:
http://www.high-com.dk/shop/Shop-SEO.asp?PM=1-PID-46310
http://www.bt2intercom.co.uk/

Fra : Mr. Ulvedal

Dato : 06-05-09 09:16

Jeg har det monteret på en schubert C2 og c3 smat en bmw system 5.

Det virker perfekt og er nem at montere.

Kristian
BMW r850RT

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-09 17:48

> Jeg har det monteret på en schubert C2 og c3 smat en bmw system 5.
>
> Det virker perfekt og er nem at montere.

Og hvad med lyden? Har en C2, og og kører med propper. Vil gerne kunne
nyde noget musik undervejs.

Pt bruger jeg et par sennheiser in-ear, der fungerer som ørepropper
samtidigt. Fint system, men mine ører bliver ømme efter en 3-4 timer, såe
et andet system er velkomment.