Motorcykel tv - se Per Emborg :)
Fra : Anders Houmark

Dato : 30-04-09 22:39

Hey

Kan huske der har været lidt tale om hvordan Tommy Rønn klarede sig på Per
Emborgs maskine.. Og dét er netop offentliggjort for små 4 timer siden.
Man kan downloade nyeste program herinde: http://tvmc.dk/forside.htm

Jeg er i gang med at se det, men tænkte at jeg lige ville viderbringe det
herinde

Mvh Anders

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-09 16:18

Ups det mig ;)

Ja han fik en rigtig skidt start , men det er nu heller ikke helt nemt , og
det var meget tydeligt at han ikke lige var 100 % tryk ved hvad det nu var
for en djævle han skulle teste
,sådan har jeg det nu stadig når jeg skal teste andre dragbike , hvor og
hvordan opfører den sig , men desværre var der lidt tekniske problemmer med
banen så ventetiden blev alt for lang , så han fik ikke en extra tur , den
tog jeg selv og der skulle den så have noget at leve af , og det fik den så
, ja jeg blev forårskåd og sprang motoren i luften , men for dælen den gik
godt

For folk der ikke kender noget til den er der tale om en Suzuki GSXR 1000
med turbo der yder 302 hk til 170 kg køreklar MC

Jeg har lagt lidt video op på min side , til dem der vil se hvordan sådan
noget ser ud

Det i ser er ikke det ,det er ;) Gammel Kawa er med kompressor ,og er kun
ved at blive kørt ind - Grøn Kawa er en 1500 ccm fin hurtig med Nr plade
;) - Gul Kawa er med kompressor
Lille Dragbike - er noget junior noget køreren er 11 år ;) - Super Dragbike
er en 1670ccm Ca 400 suge hk 8 ventilet prostock , og alt andet i carbon
pris ukendt , men en fin Mercedes kunne fåes i stedet ;) Rød Suki ( Sønnen)
er en 1150 EF fra 84 der er hjemmebygget overall 1428 ccm vundet Mosten 2
gange i Supergas Klassen

Men se filmen som egenligt kun er råklippet ;)

www.kvikteam.dk link under billedet

Per E