Erfaringer med Ventour
Fra : Henrik Palshøj

Dato : 30-04-09 20:47

Hej Alle.

Var forbi den lokale pusher og hente min leje cykel, og her fik jeg kig
på det nye danske MC tøj mærke Ventour, Syntes at jakken Style Legal
var super lækker.. Nogen der har erfaringer?

Hilsen Henrik
Der Pt.: Er forelsket i en GS500F.. Suk...
Ps.: Hvad er en god pris fra en forhandler på sådan en fabriksny???

Fra : Henrik

Dato : 05-05-09 09:21

"Henrik Palshøj" <dykRE@MOVEmil.dk> wrote in message
> [...]
> Der Pt.: Er forelsket i en GS500F.. Suk...
> Ps.: Hvad er en god pris fra en forhandler på sådan en fabriksny???

Er der virkelig ingen der har prøvet det? For det virker ret lækkert og så
er det dansk!!!!

Fra : Torben Scheel

Dato : 05-05-09 10:56

Henrik wrote:

> Er der virkelig ingen der har prøvet det? For det virker ret lækkert og
> så er det dansk!!!!

Jeg tror ikke at du skal regne med at der har siddet en flok pæredanske
sypiger og flikket det sammen

--
vh
Torben

Fra : Henrik

Dato : 05-05-09 13:49

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> wrote in message
> sypiger og flikket det sammen

Nej det har du helt sikkert ret i.. Men det ser lækkert ud, mange udvendige
lommer, og vandtætte lynlåse (sådan da) så man ike skal kæmpe med Velcro og
vindflapper..