V10 motor på MC
Fra : oz3bto

Dato : 30-04-09 00:15

Groft set så har man taget en V10 motor (Fra en dodge hvist) også bygget en
mc rundt om motoren
300+MPH

http://www.hyggestedet.dk/flashplayer/playersjoveflash.asp?movie=tomahawk.flv&id=12662

Fra : Ulvir

Dato : 30-04-09 01:13

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i meddelelsen
> Groft set så har man taget en V10 motor (Fra en dodge hvist) også bygget
> en mc rundt om motoren
> 300+MPH

Føj, hvor er den grim..

Fra : Ukendt

Dato : 30-04-09 11:03

> Føj, hvor er den grim..

Sjov ting med de 4 hjul, og stadig mulighed for at hælde den i kurver. med
4 hjul er der vel mulighed for at lave esc/esp

Og så laver den den klassiske bmw boxer ting ved gasgivning. ligger sig
lidt til siden. Tør dog ikke tænke på hvad sådan en fætter vejer, men jeg
gætter på at man skal have sine fødder solidt plantet :-/

Fra : Armand

Dato : 30-04-09 01:41

oz3bto skrev:
> Groft set så har man taget en V10 motor (Fra en dodge hvist) også bygget en
> [...]
Gammel sag! Vistnok fra 2003/4.

Bygget som et conceptkøretøj og solgt som en rullende skulptur uden
gadegodkendelse.

Selv ud fra dé begrænsninger havde man store planer, men jeg synes ikke
at have hørt noget til at man vitterligt solgte "geden" sidenhen :-/

--
Armand.

Fra : Jesper Hedegard

Dato : 30-04-09 17:17

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i en meddelelse
> Groft set så har man taget en V10 motor (Fra en dodge hvist) også bygget
> [...]

Ja - nogen nyhed er det jo ikke længere.
Men jeg syntes godt nok de går forsigtigt til biddet med at prøvekøre den.
Og ved de småsving, der foretager, ser det ud til at maskinen har en ret
underlig måde at reagere på, når man prøver at dreje den....
Mon det har noget at gøre med at prøvekørselen foregår i
værre-end-morfar-stil - og at projektet blev skrinlagt ?
Forresten - den stakkels fører kommer da til at gå som en gammel
rodeo-rytter efter bare en kort tur - det ser ikke ud til at ergonomien har
været diskuteret i designfasen
Jesper Hedegaard
BMW F650ST når vejet spiller
Suzuki Jimny når det spilder