til alle klubber
Fra : HO

Dato : 29-04-09 18:45

Det er efterhånden ved at tage overhånd med alle de invitationer for diverse
arrangementer.
Klubberne bare sender - og så oven i købet så alle modtagere kan læse alle
andres adresser, ud over det er uopfordret spam, så videre sender man også
folks private e-mail adresser.
Jeg vil hermed gerne opfordre folkene bag diverse arrangementer om ikke bare
sende til alt og alle.

Med venlig hilsen
Hans Olsen

Fra : Anders Majland

Dato : 29-04-09 20:41

> Klubberne bare sender - og så oven i købet så alle modtagere kan læse alle
> andres adresser, ud over det er uopfordret spam, så videre sender man også
> folks private e-mail adresser.

Næste gang det sker så tag fat i dem og fortæl dem at datatilsynet ikke ser
med milde øjne på den slags ...

Dernæst er det ifølge dansk lov ikke tilladt at sende den slags reklamer
uden man har bedt om det. Desuden skal det være nemt at afmelde sig igen ...

--
/A

Der ikke er ramt af ret meget mc spam - men rigeligt af alt muligt andet ...

Fra : HO

Dato : 29-04-09 20:55

> Dernæst er det ifølge dansk lov ikke tilladt at sende den slags reklamer
> uden man har bedt om det. Desuden skal det være nemt at afmelde sig igen
hej
nu er jeg ikke tilmeldt nogen som helst steder.
det er som regel også - nogen gange endog store PDF filer vedhæftet.
men det kan man jo "næsten" leve med, det værste er alle de e-mail adresser
som kan ses af alle.
jeg gør nu også pænt opmærksom på at det er uønsket.
en enkelt tændte af - og fortsætter med at sende, og kan ikke forstå hvorfor
jeg ikke er interesseret.
MVH
HO

Fra : Flemming Disc

Dato : 01-05-09 22:23

> http://www.forbrug.dk/forbrugerombudsmanden/hvadgaelder/mfl/godskik/saerlige-omraader/internet/net-tjek-dk/spam/

Jeg kan fortælle at vores adresser er blevet en salgsvare, et eller andet
sted kan man købe mail adresser til klubber eller folk der køre motorcykel.
Svært at gøre noget ved, ud over at klage til dansk@spamklage.dk, det gør
jeg selv, hvis jeg syntes at det er for meget.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc