71000 km på motorcykler fra 30'erne ... ~
Fra : Søren

Dato : 28-04-09 23:17

og så er de på vej!

http://www.kccd.no/journey_en.html

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-09 06:25

> og så er de på vej!
>
> http://www.kccd.no/journey_en.html

Jeg har altid syntes at vores norske naboer er nogle herlige mennesker, men
også lidt småskøre. Det her bekræfter det

Gad vide hvorfor billedet af "motorcycle diary" dukker op i mit hoved

God vind til dem, og stor respekt. Må håbe at nimbuserne klarer turen

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-09 11:23

"tp" <nomail> wrote in message

> Jeg har altid syntes at vores norske naboer er nogle herlige mennesker,
> men også lidt småskøre. Det her bekræfter det
>
> Gad vide hvorfor billedet af "motorcycle diary" dukker op i mit hoved

Jeg tænker nærmere på Palle Huld og Elith Foss "Vor Nimbusfærd" fra 1935