Farvekode på en Honda cb 500 PC32?
Fra : MicJen

Dato : 28-04-09 07:28

Den er flaskegrøn metallic og årgang '97.

Står det på selve MC-en?

Nogen der ved hvor man kan få koden oplyst og hvor man kan få farven
blandet?

Har prøvet at kigge her, men de har selvfølgelig ikke min model

http://www.colorrite.com/department/honda-10019.cfm

Fra : MKS - 74

Dato : 28-04-09 08:55

On Tue, 28 Apr 2009 08:28:17 +0200, "MicJen"
<michaelgsjensen_FJERN_DETTE_TAK@gmail.com> wrote:

>Den er flaskegrøn metallic og årgang '97.
>
>Står det på selve MC-en?

Står som regel på et klistermærke påsat stellet, jeg tror (men
_ved_ikke, tjek selv) at det kunne være denne - G142M - også kaldet
Tasmania Green Met.

>Nogen der ved hvor man kan få koden oplyst og hvor man kan få farven
>blandet?

Er det småt så denne -

http://zsf-motorrad.de/products/en/Workshop-Accessories/Touch-up-paint-stick.html

Er det større så måske denne -

http://www.wingshop.dk/product.asp?product=8563

Der er også andre...

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på: