Problemer med Xena lås!
Fra : Henrik K

Dato : 26-04-09 14:31

Hej,

Er der en her i gruppen der ved hvordan man skifter batterier på en
Xena disc lås? Da jeg satte min på her til aften, så kom der ikke det
sædvanlige "biiiiiiip" som bekræfter at alarmen er slået til. Nu står
den nærmest og lyder som en Gøg v Skt. Hans - "bip bip" med 10 - 15
sekunders mellemrum. Er ikke sikker på at naboerne vil høre på det
hele natten......

Mvh
Henrik

Fra : Niels Munk

Dato : 26-04-09 21:35

"Henrik K" <Henrikndk@gmail.com> wrote in message

>Er der en her i gruppen der ved hvordan man skifter batterier på en
>Xena disc lås?

På min skal du ha' fat i en lille unbrakonøgle (der følger en med) som du så
stikker op gennem et lille hul i bag/undersiden af låsen. Der sidden en
lille unbrakoskrue, som du skruer ud, og så kan du pille batteriholderen ud
fra oven.

Skruen sidder selvfølgelig således at man ikke kan komme til den, når låsen
sidder på skiven.

/Niels Munk

Fra : Henrik K

Dato : 26-04-09 14:39

On 26 Apr., 22:35, "Niels Munk" <spamfil...@sejeniels.dk> wrote:
> [...]
> fra oven.
>
> Skruen sidder selvfølgelig således at man ikke kan komme til den, når låsen

Tak - har fundet den - mangler bare umbraconøglen

Fra : Glavind

Dato : 28-04-09 21:47

Henrik K skrev:

> Tak - har fundet den - mangler bare umbraconøglen

Og på min skal der bruges 6 batterier. kan anbefale at købe dem på nettet.
Mvh
Glavind

Fra : N/A

Dato : 28-04-09 21:47