Årets første tur!
Fra : JimR

Dato : 23-04-09 20:19

Efter 6 uger med en brækket fod fik jeg endelig Moon-boot'en af for et par
dage siden. Jeg brækkede foden få dage efter at cyklen var taget frem af
vinterhi, vasket og pudset så den stod klar til foråret....

Det lykkedes lige at få skruet benet i støvlen og endelig kunne jeg komme ud
og køre en tur, uha det var godt!

Det eneste problem kom i carporten da jeg var kommet hjem: Højre fod kunne
ikke træde ned på central støttebenet så Auntie (Honda NTV) måtte efterlades
på sidestøttebenet!

Hummm, hvordan får man en krykke med på cyklen så jeg kan køre på arbejde?
Den skal nok monteres på langs for at passe imellem bilkøerne på
motorvejen....

JimR

Fra : Glavind

Dato : 23-04-09 21:42

JimR skrev:
> [...]
>
> Hummm, hvordan får man en krykke med på cyklen så jeg kan køre på arbejde?
> Den skal nok monteres på langs for at passe imellem bilkøerne på

Hvad med at montere krykken lodret. Bind den fast til forgaflen med et
par gummistropper. Så kan du også sætte et flag oppe i toppen af den,
bedre end en refleksvest. Du kan jo også bare få fat i en
teleskob-krykke, så kan den være i inderlommen.
Mvh
Glavind

Fra : Arvid Lövik

Dato : 24-04-09 04:53

JimR skrev:

snip, snip

> Hummm, hvordan får man en krykke med på cyklen så jeg kan køre på arbejde?
> Den skal nok monteres på langs for at passe imellem bilkøerne på
> motorvejen....
>
> JimR

Hvorfor det ?? Større og bredere dingser er fraktet på tvers her
lokalt:

http://www.aftenbladet.no/lokalt/1010182/Surfet_seg_gjennom_morgentrafikken.html

Mvh
Arvid
Stavanger
Norge

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 24-04-09 10:57

"Arvid Lövik" <arvid@lovik.net> skrev i en meddelelse

> Hvorfor det ?? Større og bredere dingser er fraktet på tvers her
> [...]

LOL

Mvh.
Dennis
Dalby
Danmark

Fra : Bo Nielsen

Dato : 24-04-09 22:24

Arvid Lövik skrev:
> JimR skrev:
>
> snip, snip

> Hvorfor det ?? Større og bredere dingser er fraktet på tvers her
> [...]
Ja jeg mindes også et billede af mc med kano/kajak - vist nok ennda her
fra gruppen. Ka' desværre ikke lige lokalisere ekvipagen. Det affødte
svjh en del diskussion vedr. lovligheden af sådanne arrangementer

Jim - tillykke med den første tur. Godt du nåede foråret

ScooterBo

Fra : Knud Dam

Dato : 24-04-09 22:55

"Arvid Lövik" <arvid@lovik.net> skrev i en meddelelse
> Hvorfor det ?? Større og bredere dingser er fraktet på tvers her lokalt:
>

> http://www.aftenbladet.no/lokalt/1010182/Surfet_seg_gjennom_morgentrafikken.html

He-he ...

Den er sgu læsset !

Jeg har haft en forlygte i tanktasken og en forskærm til en Corsa bag på
Banditten fra Sydfyn til Skanderborg.

http://www.knuddam.dk/bandit
http://www.knuddam.dk/bandit1

; - )

KD

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 28-04-09 07:58

Knud Dam skrev den 24 apr 2009 i

> Jeg har haft en forlygte i tanktasken og en forskærm til en Corsa
> bag på Banditten fra Sydfyn til Skanderborg.
>
> http://www.knuddam.dk/bandit

Og en webergrill hængende nedenunder

Fra : Knud Dam

Dato : 28-04-09 21:36

"Arne Lorenzen" <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> Og en webergrill hængende nedenunder

Det kunne det ligne; meeeen den var dog ikke med ...

; - )

KD