Årg. - stelnummer FJR 1300
Fra : SKAnd

Dato : 22-04-09 10:35

Jeg er meget varm på en Yamaha FJR 1300, når det nu skal være, skal
det sgu osse være en '09.
Der står flere '08 til fuld pris! - Er man rigtig "kender" er det
sikkert ikke noget problem, at se forskel på en '08 og en '09.
Forhandleren siger er er helt ens (farve-udvalget er jo ikke).
Mit spørgsmål er: Kan man se årgangen på stelnummeret ? - det vil jo i
hvert tilfæde have betydning, når jeg skal handle næste gang.
På visse racer-cykler og på VW kan man nemt se årgang i stelnummeret.
På fohånd tak.
/Søren

Fra : MKS - 74

Dato : 22-04-09 17:45

On Wed, 22 Apr 2009 09:34:57 -0700 (PDT), SKAnd
<sorenkandersen@gmail.com> wrote:

>Mit spørgsmål er: Kan man se årgangen på stelnummeret ? - det vil jo i
>hvert tilfæde have betydning, når jeg skal handle næste gang.

http://www.motoverse.com/tools/vin/yamaha.asp

Ofte er det 10'ende karakter der angiver årgangen.

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Fra : Jan

Dato : 22-04-09 20:47

"MKS - 74" <cbr600dk@gmail.com> skrev i en meddelelse

> http://www.motoverse.com/tools/vin/yamaha.asp
>
> Ofte er det 10'ende karakter der angiver årgangen.

Korrekt men ikke på en Yamaha.
Jeg kan tjekke det på stel nummeret.

Jan