et sjældent godt MC tilbud til de hurtige
Fra : Per

Dato : 21-04-09 19:02

Hej NG !

Så lige denne artikel i DBA.

http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=52434

Det er godt nok et røverkøb . mon ikke de bliver revet væk i løbet af et par
dage.

mvh. Per

Fra : Torben Scheel

Dato : 22-04-09 07:41

Per wrote:
> [...]
>
> http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=52434
>
> Det er godt nok et røverkøb . mon ikke de bliver revet væk i løbet af et

Det lader til at Yamaha snapper efter Suzuki's image - hvilket heldigvis
gør min TDM og min FJ usælgelige (hun synes jeg har nok i en).

--
vh
Torben

Fra : Armand

Dato : 22-04-09 15:27

Torben Scheel skrev:

> Det lader til at Yamaha snapper efter Suzuki's image - hvilket heldigvis
> gør min TDM og min FJ usælgelige (hun synes jeg har nok i en).

Mon ikke at det blot er 08'ere der skal realiseres i bedste Opel-ånd :-/

Anyhow: Det ér sq et tilbud der lyder spændende.

--
Armand.
(der desværre har rigeligt med motorcykler i forvejen)

Fra : Lohmann

Dato : 22-04-09 10:39

> [...]
>
> --
> Armand.
> (der desværre har rigeligt med motorcykler i forvejen)

Nej, ikke 08'ere, det er efter artiklen på dba.dk 07-modeller som er
"teknisk set er identisk med 2009 modellen".

--
Flemming
(som desværre ikke får nok i SU til at købe!)

Fra : JimR

Dato : 23-04-09 20:13

"Per" <mesked@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=52434
>
> Det er godt nok et røverkøb . mon ikke de bliver revet væk i løbet af et

Mjooo, jeg ved ikke rigtigt. Det er jo en SZR660 i en anden indpakning og
SZR kostede også aaalt for meget de første par år indtil de solgte
restlageret pænt billigt og stoppede med modellen.

Jeg tror egentlig hellere jeg ville køre SZR Super Single, dens design er
utrolig vellykket og med lidt pottelir, Jetkit osv. var det en rigtig sjov
cykel og køre på. Kørestillingen er måske det eneste der vil være bedre på
MT-03, det var faktisk grunden til at jeg solgte SZR.

mvh

JimR

Fra : Per

Dato : 23-04-09 21:31

JimR wrote:
> [...]
> en rigtig sjov cykel og køre på. Kørestillingen er måske det eneste
> der vil være bedre på MT-03, det var faktisk grunden til at jeg

Var der ikke noget med, at den var fremstillet i Italien med Brembo dele osv
= ret dyre reservedele ?

Den havde vist også noget bøvl med kaburatoren og havde ofte svært ved at
starte.

Men svinge det kunne den

Per

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-09 08:15

> ...SZR660 ....
> Den havde vist også noget bøvl med kaburatoren og havde ofte svært ved at
> starte.

Den skulle bare have en elektrisk benzinpumpe i stedet for den uduelige
vakkum pumpe der sad på.
Så startede den altid i første hug, selv efter en vinteropbevaring.

/Allan

Fra : Thomas Duus Jürgense~

Dato : 24-04-09 19:05

Underskriften er sat på en hvid

henter den på fredag og så skal den køres til i weekenden ;)

Thoma

Fra : Per

Dato : 24-04-09 19:31

Thomas Duus Jürgensen wrote:
> Underskriften er sat på en hvid
>
> henter den på fredag og så skal den køres til i weekenden ;)

Sådan

Tillykke med den - havde jeg plads til endnu en mc - havde jeg også købt en

/ Per

Fra : HuddiBras

Dato : 24-04-09 19:52

Fint tilbud til de, som ikke kører Honda :)