Bare han ikke tager nogen med sig når det ~
Fra : Andersen [3650]

Dato : 21-04-09 16:32

Ja det er selvfølgelig den svenske Ghostrider der er ude hvor
normalt fungerende mennesker har stoppet legen. Men denne lallende
tåbelige idiot fatter åbenbart ikke konsekvensen af en evt ulykke i
den fart.
http://ekstrabladet.tv/nationentv/article1157245.ece
Og så er der alle de "Brian'er" der ser op til ham og prøver at
lave tilsvarende dumheder.

PS. Unskyld til dem der hedder Brian og ikke kører MC på den måde

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Carsten Jensen

Dato : 21-04-09 18:28

"Andersen [3650]" <FJERNandersen@FJERNnospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lave tilsvarende dumheder.
>
> PS. Unskyld til dem der hedder Brian og ikke kører MC på den måde

Gid han må slå sig ihjel hurtigst muligt, uden at tage andre med.

Fra : "J.C. Kløve"

Dato : 21-04-09 18:34

Carsten Jensen skrev:
> "Andersen [3650]" <FJERNandersen@FJERNnospam.dk> skrev i en meddelelse

> Gid han må slå sig ihjel hurtigst muligt, uden at tage andre med.

*Ploink*

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Thomas Makro

Dato : 22-04-09 03:36

On Apr 21, 5:32 pm, Andersen [3650] <FJERNander...@FJERNnospam.dk>
wrote:
> Men denne lallende
> tåbelige idiot fatter åbenbart ikke konsekvensen af en evt ulykke i
> den fart.http://ekstrabladet.tv/nationentv/article1157245.ece
Og ekstrabladet har åbenbart ikke fattet at det ikke er en nyhed. Det
klip er flere år gammelt...

> Og så er der alle de "Brian'er" der ser op til ham og prøver at
> lave tilsvarende dumheder.
Hold da op, du glæder dig da til at se hvad han kommer med af nye
spændende videoer i år

--
Thomas Makro
** Farten holder trafikanterne vågne **

Fra : Asbjørn

Dato : 22-04-09 03:53

On 22 Apr., 11:35, Thomas Makro <thomasma...@vip.cybercity.dk> wrote:
> [...]
> klip er flere år gammelt...

> Hold da op, du glæder dig da til at se hvad han kommer med af nye

Hvad er der at sige - det er jo en gammel video.

Ingen reklame for fildelingstjenester og andet her, men husk lige at I
sponsorerer idioten hvis i betaler for Ghost Rider filmene...

Mvh.
Asbjørn

Fra : TWL

Dato : 22-04-09 17:41

> [...]
>
> Ingen reklame for fildelingstjenester og andet her, men husk lige at I
> sponsorerer idioten hvis i betaler for Ghost Rider filmene...

Er du sikkert på det er en gammel video ?

Mvh Thomas

Fra : Peter Christiansen

Dato : 22-04-09 21:05

TWL wrote:
> Er du sikkert på det er en gammel video ?
>
> Mvh Thomas

Her der det samme klip uploadet d. 4 juni 2006.
http://www.youtube.com/watch?v=cZKcdpJUW6E

Jeg er ret sikker på at jeg også har set det på nettet før den dato.

mvh
Peter

Fra : TWL

Dato : 23-04-09 05:28

Peter Christiansen wrote:

> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=cZKcdpJUW6E
>
> Jeg er ret sikker på at jeg også har set det på nettet før den dato.

I har fo ret, jeg kom blot i tvivl om jeg havde set det på nogle af DVD'erne

Mvh Thomas

Fra : Thore Jensen

Dato : 23-04-09 07:04

TWL skrev:

> I har fo ret, jeg kom blot i tvivl om jeg havde set det på nogle af
> DVD'erne

Nu gad jeg ikke se det hele til ene..

Men det har du sikkert ikke, for det de viser der er klippet sammen af
mange forskellige klip der er fundet på nettet.

Det første klip med hayabusaen er forresten fra DK!

Thore