Mosten Springrace (att. PE)
Fra : "J.C. Kløve"

Dato : 19-04-09 10:16

1) Mødte Rønn op?
2) Prøvede han Hondaen?
3) hvis ja hvilken tid?
4) Har du fortsat en dragracer ?

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-09 13:19

Hej Kløve

1 Ja
2 Det var nu Sukien han skulle teste
3 Han fik ingen tid ;)
4 Har stadig en Dragracer , dog uden motor :(

Nu må jeg sikkert ikke skrive for meget , før udsendelsen kommer den 30 / 4
http://tvmc.dk/forside.htm og det vil nok heller ikke være fair

Men han fik sin dåb som dragbiker , og han havde lige været ude og prøve den
nye Yamaha R1 , og da han kom tilbage synes han godt nok at den var sløv ,
skal vi ikke sige han fik

sig noget af en overraskelse over hvor meget den rykker ;)

Men det var nu ikke hans skyld i at motoren sprang i luften , det var vist
bare mig der var forårskåd , og det kunne jo være at den kunne tage lige
lidt mere , det kunne den så ikke

Håber på at det er knastkæden/krumtappen der bare er knækket / sprunget ,
men hvad faen så har man lidt at skrue i , men det kan så også være at konen
lige må vente med en ny

Terrasse = $$$$

Der ligger billeder fra en skøn dag på Mosten på

www.kvikteam.dk under billeder og lidt video er der også

Per Emborg

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-09 18:24

Så kom motoren ud

Gæt nogle stumper , svaret kendes ikke endnu ;)

Men tror det koster mere end 100 kr

http://www.facebook.com/home.php#/photo.php?pid=30367774&id=1338278198&ref=mf

PE

Fra : "J.C. Kløve"

Dato : 19-04-09 19:03

PE skrev:
> Så kom motoren ud
>
> Gæt nogle stumper , svaret kendes ikke endnu ;)
>
> Men tror det koster mere end 100 kr
>
> http://www.facebook.com/home.php#/photo.php?pid=30367774&id=1338278198&ref=mf

krumpapleje

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : "J.C. Kløve"

Dato : 19-04-09 19:44

J.C. Kløve skrev:

> krumpapleje

Inden der er andre der GRILL'er

Krumtap-leje

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Armand

Dato : 19-04-09 21:46

J.C. Kløve skrev:

> Inden der er andre der GRILL'er
>
> Krumtap-leje

Hæ!
Jeg tog det for ganske bevidst derved at det egentlig er meget
beskrivende for "fnulleret"

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-09 00:06

Så er motoren pelset

Det var et plejestangs panneleje i cyl nr 3 , og de andre 3 var nu heller
ikke for kønne , det er ikke første gang jeg oplever det med Turbo Mcer

Og det er vist nok den cyl der sidder sidst i smørresystemet og på grund af
Turboen trækker en del tryk til sig skal oliepumpen lige geares en tand

PE lige nu uden tryk ;)

"

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-09 05:40

"PE" <x112kvik4u (a) dotcomprik. DK> skrev i meddelelsen
> [...]
> af Turboen trækker en del tryk til sig skal oliepumpen lige geares en tand

Hej
Dejligt med en Blackbird med bankesensor .
Du kan godt høre at jeg tror mere det er for tidlig tænding end olietryk.
Nu køre du selvfølgelig nok også med højre turbotryk end jeg gør (køre med
0,9bar).
Held og lykke med rep. af motoren.
Hygge PD CBR1100t

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-09 17:24

Hej Poul

Nej den har ikke bankesencor sådan en Suki og jeg synes nu jeg har taget de
forbehold der kunne tages for det

Komp 1-9
Oktan 102
Ladetryk 1,1 +- et par stykker ;)

Min Blackbird motor med bankesensor , skete der jo egenligt det samme med
hmmmm og det var sku samme cyl

Men hvad faen det er jo en del af sporten , men nu må der så ikke springe
mere i luften i år , det rykker sku lidt i budgettet

Men nu bliver der så også lige svejst et skørt bag ved picuppen så olien
ikke render væk i acc ,

PE