T-Hansen akkumulatorer rykker for sejt
Fra : Armand

Dato : 17-04-09 15:36

Ad, Subj:
Fjerde forårsstart på et ikke-vintervedligeholdt discountbatteri fra
T-Hansen

--
Armand.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 17-04-09 15:37

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> writes:

> Ad, Subj:
> Fjerde forårsstart på et ikke-vintervedligeholdt discountbatteri fra
> T-Hansen

Hva' søren, skal du først ud og køre nu? Nu har det været dejligt
MC-vejr i flere uger. Kan du overhovedet li' at køre på motorcykel?

--
Jacob | ........@
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*

Fra : Armand

Dato : 17-04-09 15:58

Jacob Bunk Nielsen skrev:

> Hva' søren, skal du først ud og køre nu? Nu har det været dejligt
> MC-vejr i flere uger. Kan du overhovedet li' at køre på motorcykel?

Gammelnok, som jeg er, tog jeg lige den franske oliebrænder på
påskeferie til Mannheim-området (kan kraftigt anbefale teknik-museet ved
Sinnsheim!).
Linnea ynder ikke længere motorcykel-ture end et par hundrede km's og
biler ér jo praktiske at springe ind i og sætte igang, men eftersom at
vi havde fire dage med 25° og kørte hjemad onsdag middag i 27°, havde
det været lækkert at være på to hjul . . . . Lige indtil temperaturen
pludselig faldt til omkring 10° ved Kieler-kanalen !

Barbie har jeg kredset lidt om uden at vejret har været den store
inspirator for mig, men klubben holder åbent hus i morgen, så dét måtte
være lejligheden jeg gik og ventede på, og det var jo heller ikke det
store problem takket være T-Hansen

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 20-04-09 20:55

Armand skrev:

> Barbie har jeg kredset lidt om uden at vejret har været den store
> inspirator for mig....

Og for at det ikk' ska' væær løwn, så kom jeg ud til ikke blot rim, men
frost på sædet her til morgen =

Hér troede jeg lige at det var blevet sommer

--
Armand.

Fra : Bo Nielsen

Dato : 20-04-09 23:48

Armand skrev:

> Og for at det ikk' ska' væær løwn, så kom jeg ud til ikke blot rim, men
> frost på sædet her til morgen =
>
> Hér troede jeg lige at det var blevet sommer

Som sagt - det har været dejligt i flere uger! Forpasser man chancen
risikerer man vinter til midt maj

ScooterBo

Fra : Torben Scheel

Dato : 21-04-09 07:13

Armand wrote:

> Og for at det ikk' ska' væær løwn, så kom jeg ud til ikke blot rim, men
> frost på sædet her til morgen =
>
> Hér troede jeg lige at det var blevet sommer

Har du ikke noget MC-tøj du kan tage på?

vintertrafik.dk var nådig trods lidt rim på græs og sædevinyl - de er
åbenbart, som dig, lullet i søvn af det gode vejr

--
vh
Torben

Fra : AndersH

Dato : 17-04-09 17:32

> Ad, Subj:
> Fjerde forårsstart på et ikke-vintervedligeholdt discountbatteri fra
> T-Hansen

Jeg kører samme ting på mit batteri, hvilket mærke ved jeg ikke engang, men
jeg er kun på 2. år med mit.. Men det dur også bare, og jeg har ikke gidet
gå og besvære de folk den holder opmaganiseret hos, med at komme og sjatlade
på batteriet, så er det nemmere bare at købe nyt, hvis det viser sig at
strejke

Mvh Anders

Fra : oz3bto

Dato : 17-04-09 19:09

> Ad, Subj:
> Fjerde forårsstart på et ikke-vintervedligeholdt discountbatteri fra
> T-Hansen
>
> --
> Armand.

De er nu ikke så ringe enda ..

Begge batterier i Terranoen er fra fru hansen og har da klaret 2 norges
ture denne vinter med ned til minus 25 grader uden nogen former for
problemer

Classicen klarede også at stå en hel vinter og startede nemt i 1. forsøg
... Det er enda et 2-3 år gammeæ batteri fra fru hansen

Fra : Thomas Trockmann Pet~

Dato : 18-04-09 07:52

> Ad, Subj:
> Fjerde forårsstart på et ikke-vintervedligeholdt discountbatteri fra
> T-Hansen
>
> --
> Armand.

Mindst ligeså imponerende er det at jeg går ind i 14 sæson og over 110Kkm,
med det orginale batteri på 1100 G'er, (og der er ingen tegn på problemer!!)

Fra : Flemming Disc

Dato : 18-04-09 21:10

> Ad, Subj:
> Fjerde forårsstart på et ikke-vintervedligeholdt discountbatteri fra
> T-Hansen

Der skal vel heller ikke meget til at skubbe sådan en halv bil, med mere end
2 cyl. i gang

--

Venlig hilsen
Flemming Disc