Verden rundt på 2 hjul (Afgang, Amager 1. ~
Fra : mhoey

Dato : 13-04-09 16:24

Hej til gruppen

Hvis det kunne være til nogens interesse at følge mig fra Vest Amager
den 1. maj 2009 klokken 1200, når jeg tager afsted i forbindelse med
min jordomrejse på min VFR, så er I meget velkommen til at lægge vejen
forbi. Så giver jeg en vand/øl, samt en bid brød.
Dette er ikke for at tiltrække nogen mediopmærksomhed, snarre fordi
jeg syntes det kunne være sjovt og hyggeligt hvis der var et par
stykker der ville tage del i de første kilometer med mig, samt fylde
vejen op herhjemme ;oP. Jeg har allerede hilst på flere af jer herinde
fra før, og nydt godt af denne gruppe, så nu er det min tur til at
byde på noget til ganen.

Adressen kan fås hvis man mailer eller ringer, den komme op et par
dage i forvejen.

Meld ud, jeg håber på at se jer.

--
Mick Hoey
ATWJ - mhoey

Fra : Bo Nielsen

Dato : 14-04-09 06:59

mhoey skrev:
> [...]
> byde på noget til ganen.
>
> Adressen kan fås hvis man mailer eller ringer, den komme op et par

Nøøhj, det lyder som en feee' tur Får min egen lille Østrigstur til
at blegne en del, men et sted ska man jo starte
Jeg vil meget gerne ha' lov at følge dig det første stykke.

ScooterBo

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 15-04-09 08:24

mhoey has brought this to us :
> [...]
> byde på noget til ganen.
>
> Adressen kan fås hvis man mailer eller ringer, den komme op et par

Findes der en hjemmeside hvor man kan følge med?

--

Best Regards / Venlig hilsen
Michael Vilhelmsen

Michael Vilhelmsen

Fra : Søren Larsen

Dato : 15-04-09 15:47

"Michael Vilhelmsen"
<Michael.Vilhelmsen.PLEASEREMOVE@Microcom.PLEASEREMOVE.Dk> skrev i >
> Findes der en hjemmeside hvor man kan følge med?
>
> --
>
> Best Regards / Venlig hilsen
> Michael Vilhelmsen
> ==========

Hvad med den Mike har indsat i sin signatur

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 16-04-09 07:43

Søren Larsen was thinking very hard :
> "Michael Vilhelmsen" <Michael.Vilhelmsen.PLEASEREMOVE@Microcom.PLEASEREMOVE.Dk> skrev i >

> Hvad med den Mike har indsat i sin signatur

Ah - Du er også så klog

--

Best Regards / Venlig hilsen
Michael Vilhelmsen

Fra : Knud Dam

Dato : 23-04-09 21:57

"mhoey" <mhoey.eu@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Adressen kan fås hvis man mailer eller ringer, den komme op et par
> dage i forvejen.

> Meld ud, jeg håber på at se jer.

> Around The World Journey 2009 - 20XX

Hej Mick.

Lyder som en fantastisk tur !

Jeg vil gerne kikke forbi 1. maj og følge dig på vej.

; - )

KD

Fra : Bo Nielsen

Dato : 24-04-09 22:33

Knud Dam skrev:
> [...]
>

> Hej Mick.
>
> Lyder som en fantastisk tur !
>
> Jeg vil gerne kikke forbi 1. maj og følge dig på vej.

Nå det var da dejligt - var ved at være bange for, at jeg var den eneste

ScooterBo

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 24-04-09 23:47

"Bo Nielsen" <bonielsennrsb@3mail.dk> skrev i en meddelelse

> Nå det var da dejligt - var ved at være bange for, at jeg var den
> eneste
>
> ScooterBo

Det skal du ikke være, jeg vil også godt komme og give et farvel og
god tur hilsen

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Mick Hoey

Dato : 27-04-09 12:29

Hej til jer alle...

Her kommer en adresse, så I har noget at køre efter. Jeg glæder mig til at
se jer, og skal nok sørge for at I får lidt at drikke og spise. Alle der har
interesse er velkommen til at dukke op ved en 10-tiden. Som I alle ved går
turen herfra ved 12-tiden. Min første rute går til Odense, hvor jeg har et
par kammerater der bor.

Adressen er:
Mortel Alle 35
2791 Dragør
Tlf: 32536529

Mange hilsener og håb om godt vejr.

Fra : JS

Dato : 30-04-09 09:05

"Mick Hoey" <mhoey.eu@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> går turen herfra ved 12-tiden. Min første rute går til Odense, hvor jeg

Hej Mick
har fulgt dit projekt et stykke tid på din hjemmeside, og ønsker dig rigtig
god tur.
kan desværre ikke følge dig på vej, men vil stadig følge din tur, på
hjemmesiden.
RIGTIG GOD/OPLEVELSES TUR.

mvh
Jens S, Esbjerg, VFR750 RC36 1994

Fra : Futte&Co

Dato : 30-04-09 18:54

Mick Hoey skrev:
> [...]
> turen herfra ved 12-tiden. Min første rute går til Odense, hvor jeg har et

hej Mick!
Go' tur og kør forsigtigt

--
Jørgen, Brøndby
http://www.dfmc.dk/?id=70

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 02-05-09 09:34

Det var hyggeligt at mødes med Mick og få hilst på hans forældre samt
et par af hans venner, og så kom Scooter Bo og Knud Dam jo også lige
et "lille" smut forbi

Fik sparket lidt dæk på Mick's Honda VFR og set/kommenteret hans
oppakning, tager hatten af for hans mod/eventyrlyst, er nok selv
blevet lidt for meget trykheds narkoman til at jeg turde gøre som ham.

Det blev en rigtig hyggelig formiddag, fik da også spist et par af
deres grill pølser + drukket noget af deres kaffe, samt ønsket Mick en
rigtig god tur......

Håber at han laver et tilsvarrende arrangement når han kommer hjem

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Knud Dam

Dato : 02-05-09 09:45

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(@)dalbynet.dk> skrev i en meddelelse

> Det blev en rigtig hyggelig formiddag, fik da også spist et par af deres
> grill pølser + drukket noget af deres kaffe, samt ønsket Mick en rigtig
> god tur......

Enig - og det bliver spændende at følge turen !

; - )

KD

Fra : mhoey

Dato : 02-05-09 07:11

On 2 Maj, 10:45, "Knud Dam" <danteknikdetteskalv...@tele2adsl.dk>
wrote:

> Enig - og det bliver spændende at følge turen !
>
> ; - )
>
> KD

Tak til jer alle for fremmødet. Det var utrolig flot. Jeg vil ikke
glemme denne dag, Og håber I følte det var umagen værd at kigge forbi
Amager. Jeg håber at møde jer igen i fremtiden, Indtil da ønskes I en
god sommer og MC-sæson.
Det er faktisk hårdt arbejde at være arbejdsløs og rejsende på MC. Man
skal jo lige huske at der er en blog der skal passes og billeder der
skal uploades. Jeg er på Fyn nu og i god helse ;oP

En stor tak fra mig skal lyde til jer alle mand. Tirstdag hedder den
Kiel, hvor jeg er blevet inviteret ned på en overnatning af en tysk MC-
klub, herefter går turen til Nijmegen.

Mange hilsener.

Phone:+45 50497201

Fra : Bo Nielsen

Dato : 02-05-09 17:57

mhoey skrev:

> [...]
>
> En stor tak fra mig skal lyde til jer alle mand. Tirstdag hedder den
> Kiel, hvor jeg er blevet inviteret ned på en overnatning af en tysk MC-

Tak for indbydelsen, traktementet og en rigtig hyggelig formiddag. Det
var bestemt turen værd! En fornøjelse at møde jer alle!

Fortsat god rejse Mick - glæder mig til at se, hvornår det går op for
dig

ScooterBo

Fra : N/A

Dato : 02-05-09 17:57