"ny" dæmper til banditten
Fra : Bo Nielsen

Dato : 13-04-09 19:02

Hey NG,
jeg kigger på en bag-dæmper på net-auktion. Modificeret GSXR 1100 dæmper
der (angiveligt?) passer på en Bandit 1200.

Ved i om den kan bruges på en 600 også, eller skal jeg hellere kigge
efter en fra en 750?

ScooterBo

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 14-04-09 09:54

> jeg kigger på en bag-dæmper på net-auktion. Modificeret GSXR 1100
> dæmper der (angiveligt?) passer på en Bandit 1200.

De er lidt for for lange. Bemærk det er ikke ligegyldigt hvilken årgang
du vælger, da bagdæmperne ændrer sig. Jeg havde købt en nye Hagon ved
www.mandp.com De koster 2400kr for tiden.

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR600F '98, TS250 '82, XR650L '95

Fra : Niels Munk

Dato : 14-04-09 17:10

"Bo Nielsen" <bonielsennrsb@3mail.dk> wrote in message

> Hey NG,
> jeg kigger på en bag-dæmper på net-auktion. Modificeret GSXR 1100 dæmper
> der (angiveligt?) passer på en Bandit 1200.

Jeg har en ubrugt Hagon liggende, du kan få meget billigt. Stadig i org.
kasse - har aldrig været monteret.
Det er dog til en RF 900. Skulle dog passe på GSXR1100, GSXR750 og RF600.

Ved ikke om den kan bruges, men du er velkommen til at kontakte mig på:
niels snabela munknielsen punktum dk

/Niels Munk