Endnu en måde ..........
Fra : Michael D

Dato : 13-04-09 16:10

Selvom jeg har været fraværende lidt tid, går jeg ud fra, at Armand
stadig samler på historier om hvordan man "kommer til" at vælte
maskinen.
Far og datter skal ud at køre årets første tur lige før påske. Far kører
ud af indkørslen, og standser ude på vejen, for at rette spejlene.
Datteren ser sig omhyggeligt for, efter tværgående traffik, og kører ud,
og opdager først nu, at far holder stille. Datteren bremser, mens hun
drejer ud af indkørsel............
Nå lillebror sprang ud og hjalp hende op, ingen skader, bortset fra på
pigens stolthed, og vi havde en dejlig tur, så nu er vi igang igen,
selvom det blev 2 måneder senere end sidste år.

--
Michael D

Fra : Armand

Dato : 16-04-09 00:55

Michael D skrev:

> [...]
> drejer ud af indkørsel............
> Nå lillebror sprang ud og hjalp hende op!

We got #154!

Minder mig om en klassiker, som jeg ved gennemlæsning ikke har kunnet
finde en ækvivalent til:
Overholder sammen med en foranværende bil sin vigepligt.
Idet bilen kører frem, følger man med og orienterer sig undervejs til
siden - - - Hvorved at bilen foran kommer udenfor ens synsfelt, hvilket
var kritisk eftersom at den "fortrød" og stoppede brat!

Dén blev så lige #155!

--
Armand.

Fra : McLund

Dato : 18-04-09 23:18

> [...]
> siden - - - Hvorved at bilen foran kommer udenfor ens synsfelt, hvilket
> var kritisk eftersom at den "fortrød" og stoppede brat!

Hvor finder jeg listen med de andre 153 måder...
Har du et link til en hjemmeside måske??

McLund

Fra : Simon

Dato : 19-04-09 08:47

http://harley.wolfcrews.com/misc/drop_bike.htm

http://groups.google.com/group/dk.fritid.motorcykel/browse_thread/thread/6eda224d0a8cded7/

--
Simon, Århus
Kawa ER-6n '07

Fra : McLund

Dato : 19-04-09 13:17

Hej Simon

Tak for svaret... Ser dog ud til at siden er flytte eller noget i den
retning.. Linkene til den danske side virker hvert fald ikke.. :-/