Hjemmeside med tur-beskrivelser og kort
Fra : aksel_k

Dato : 11-04-09 12:30

Sidste år fandt jeg en hjemmeside med tur-beskrivelser i Danmark med
tilhørende kort, men jeg har desværre ikke fået gemt hjemmesiden, og
jeg kan heller ikke finde den igen.
Er der nogen der kan hjælpe?
På forhånd tak
Aksel

Fra : Niels Kristensen

Dato : 11-04-09 19:40

"aksel_k" <ak@kirkeby.net> skrev i en meddelelse
[...]

Hej.
Kunne det være dette?
http://rider.dk/mctcture.html

Det er MCTC's fællesture siden 1985.

mvh.
Niels

Fra : Thomas Jensen

Dato : 11-04-09 19:56

>Sidste år fandt jeg en hjemmeside med tur-beskrivelser i >Danmark med
>tilhørende kort, men jeg har desværre ikke fået gemt >hjemmesiden, og
> [...]

kunne være: http://www.bike.dk/roadtrips/

Thomas Jensen
Yamaha FZS600 1998
http://dfmc.dk/?id=11

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 11-04-09 21:51

aksel_k skrev:
> Sidste år fandt jeg en hjemmeside med tur-beskrivelser i Danmark med
> tilhørende kort, men jeg har desværre ikke fået gemt hjemmesiden, og
> [...]
- måske min side: http://www.motorcykeltouring.dk/
Niels

Fra : aksel_k

Dato : 12-04-09 00:45

On 11 Apr., 22:51, Niels Rasmussen <boell...@stofanet.dk> wrote:
> aksel_k skrev:> Sidste år fandt jeg en hjemmeside med tur-beskrivelser i Danmark med
>
> - måske min side:http://www.motorcykeltouring.dk/
> Niels

Tak for svarene, det er fint at se nye tiltag, men det var www.motorcykeltouring.dk
jeg søgte, der er fine ture på denne side...

Fortsat god påske
Aksel