Rens af karburator?
Fra : Kent Nielsen

Dato : 11-04-09 17:30

Hej,
Nogen gode hints?
efter adskillelse kan jeg se ir rundt omkring, hvad rengør man rør/dyser
med, kemi?

Mindes at have hørt om ultralydsrensning, hvor får man det gjort, er det
vejen frem?

Kent Nielsen

Fra : Thomas Jensen

Dato : 11-04-09 18:07

> Mindes at have hørt om ultralydsrensning, hvor får man det gjort, er det
> vejen frem?

fra noge gutter på ældre maskiner (BSA) hørte jeg meget godt om
ultralydsrensning også, de havde prøvet meget andet, men ultralyd virkede.
Jeg så nede hos min optikker man kan købe en maskine hjemtil for 400,-, kan
også rengøre smykker/briller (hvis den skal sælges til konen

Thomas Jensen
Yamaha FZS600 1998
http://dfmc.dk/?id=11