Dødsfald
Fra : Joachim Schmidt

Dato : 10-04-09 20:35

Ser ud som om en af gruppens medlemmer har forladt os.
Syntes nok jeg kunne huske navnet fra et indlæg d. 8/4

Kendte ham ikke derudover.

http://www.jv.dk/artikel/642761

RIP

Fra : Armand

Dato : 10-04-09 22:07

Joachim Schmidt skrev:
> Ser ud som om en af gruppens medlemmer har forladt os.
> Syntes nok jeg kunne huske navnet fra et indlæg d. 8/4
>
> Kendte ham ikke derudover.
>
> http://www.jv.dk/artikel/642761
>
> RIP

Shit

Nu sidder jeg med en fornemmelse af at jeg ikke skulle have kommet ind
på emnet á omkring Jørund

Jeg har haft en del privat kontakt med Ervin, bl.a. var han
korrektur-læser på den store vinteropstaldnings-guide, men jeg nåede jo
så ikke at møde ham

Mine tanker følger familien og de nærmeste, der ikke fik en påske som vi
andre!

RIP

Jeg er med på et hvilketsomhelst beløb, hvis nogen sender hatten rundt,
men er desværre ikke hjemme i påsken til selv at tage action!

--
Armand.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 10-04-09 22:26

Armand skrev:

> Jeg er med på et hvilketsomhelst beløb, hvis nogen sender hatten rundt,
> men er desværre ikke hjemme i påsken til selv at tage action!

Et prisværdigt initiativ jeg er med.

Er der nogen der bor i nærheden af Rødding, der kunne sørge for det
praktiske?

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 10-04-09 22:25

Joachim Schmidt skrev:
> Ser ud som om en af gruppens medlemmer har forladt os.
> Syntes nok jeg kunne huske navnet fra et indlæg d. 8/4
>
> Kendte ham ikke derudover.
>
> http://www.jv.dk/artikel/642761
>
> RIP

Tankerne går til de efterladte