Anbefaling af mcbutikker i London
Fra : Thomas Jensen

Dato : 09-04-09 19:43

Hejsa,

skal en tur til London, og jeg vil høre om der er nogen som har været der
for nylig kan anbefale nogle mcbutikker med udstyr og tilbehør ?
Især gerne restsalg ala det louis har, hvis det er at finde.

Jeg har fundet en del butikker via nettet, men da jeg ikke har uanede
mængder af tid derovre, ville det være rart med lidt forhåndsviden fra
andre, som hjælp til at målrette butikbesøg.

På forhånd tak.

Thomas Jensen
Yamaha FZS600 1998
http://dfmc.dk/?id=11

Fra : Thore Jensen

Dato : 10-04-09 18:50

Thomas Jensen skrev:
> [...]
> mængder af tid derovre, ville det være rart med lidt forhåndsviden fra
> andre, som hjælp til at målrette butikbesøg.

Buster, de har easter-clearance lige nu..

Fra : Thomas Jensen

Dato : 10-04-09 19:10

> Buster, de har easter-clearance lige nu..

dem her ?:

http://www.busters-accessories.co.uk/

Thomas Jensen
Yamaha FZS600 1998
http://dfmc.dk/?id=11

Fra : Thore Jensen

Dato : 11-04-09 18:12

Thomas Jensen skrev:

> dem her ?:
>
> http://www.busters-accessories.co.uk/

jeps

http://www.busters-accessories.co.uk/home.aspx?cmd=showfile&arg=easteregg

Thore

Fra : Thomas Jensen

Dato : 11-04-09 18:33

> http://www.busters-accessories.co.uk/home.aspx?cmd=showfile&arg=easteregg

takker, jeg vil prøve at finde deres butik i London.

Thomas Jensen
Yamaha FZS600 1998
http://dfmc.dk/?id=11

Fra : scenariet@gmail.com

Dato : 19-04-09 04:53

On 11 Apr., 19:32, "Thomas Jensen" <oelhun...@hotmail.com> wrote:

> takker, jeg vil prøve at finde deres butik i London.
>
> --
> mvh
>
> Thomas Jensen
> Yamaha FZS600 1998http://dfmc.dk/?id=11

Jeg kunne ikke finde en busters butik i London men kun i Swansea og
Coventry. Men er det mig der ikke ser mig godt nok for?

(Jeg skal nemlig også til London i weekenden)

MVH. Anders