Vacuum på BB
Fra : Ralph Køster

Dato : 09-04-09 16:15

Er der andre der haft problemer med at vacuumslangen fra benzinstudsen og
ind til (vist nok luftfilteret) falder af?
Jeg havde problemet da jeg fik min BB for 3 år siden men mekanikeren lavede
det kun i stedet for at vise mig hvad problemet var.
Da jeg spurgte selv viste han mig det og jeg gav den en lille klat 10 sek.
lim. Det holdt i 3 år.
I vinter blev den fixet og de havde karburatorer ude og slangen havde de
af..
Da de samlede den igen, så satte de selvfølgelig ikke slangen fast med lim
og jeg har nu kørt i "stykker" 3 gange før jeg har fået fixet det selv med
lidt lim igen.

Men hvad typå slange skal der sidde der?
Den slange der sidder på min er en gullig og meget blød slange.
Jeg kunn forestille mig at det skal være en mere hård og stiv slange, så den
ikke klapper sammen ved vacuum.
Skal der sidde et spændebånd der hvor den sidder fast ved luftfilterkassen?

Ralph.

Fra : Ralph Køster

Dato : 09-04-09 16:42

Vil tro at det er nr. 40 eller 41 på denne tegning...

http://www.hondablackbird.co.uk/f_1701.htm

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-09 20:21

"Ralph Køster" <Get@grip.now> skrev i meddelelsen
> Vil tro at det er nr. 40 eller 41 på denne tegning...
>
> http://www.hondablackbird.co.uk/f_1701.htm

Fin tegning af en indsprøjtnings Bird , sådan ser det ikke ud på din.

Hygge PD CBR1100t