Jeg har en skrue løs...
Fra : Dak

Dato : 09-04-09 15:25

efter jeg har haft den til stort service. :-/ eller rettere sagt så er
det mere som en skrue som ikke er spændt og den runde tingest man ofte
bruger(spændeskive?) er løs. men det kan også være noget helt andet.

Men det er bare så ærgeligt at når man troede at ens cykel var optimeret
og helt klar. Nu skal jeg skille det hele ad for at finde den skrue.

Har ikke noget spørgsmål i dette indlæg, så bare betragt det som en
status opdatering til sommerens første langtur.

--
Dak
"Honda CBR600F3 '96"

Fra : Bo Nielsen

Dato : 09-04-09 16:09

Ja den overskrift skal du jo nok få kommentarer på, så jeg henter bare
popcorn og øl ;-D

ScooterBo

Fra : Torben Scheel

Dato : 14-04-09 07:38

Bo Nielsen wrote:
> Ja den overskrift skal du jo nok få kommentarer på, så jeg henter bare
> popcorn og øl ;-D

Det var åbenbart ikke en overraskelse at dømme efter den manglende
respons

--
vh
Torben