Trackdays
Fra : Ervin Metzdorf

Dato : 08-04-09 20:39

Hejsa
Har nogen herinde erfaringer med Team Trackday.com
Har mailet flere gange til dem, for at høre om der var en 8-10 pladser
ledige på Spa Francorchamp banen.
Men stadig intet svar, man skulle jo tro de var intreseret i at svare, så
man kan tilmelde sig.
Er de total useriøse eller hvad.
mvh Ervin Metzdorf

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 08-04-09 20:57

Ervin Metzdorf skrev:
> [...]
> ledige på Spa Francorchamp banen.
> Men stadig intet svar, man skulle jo tro de var intreseret i at svare, så

hmmm

Jeg har kun gode erfaringer med dem...

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Ervin Metzdorf

Dato : 08-04-09 23:02

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

> hmmm
>
> Jeg har kun gode erfaringer med dem...
>
> --
> Dun@nt
> 1KSFau Hvidguld
> DFMC: http://www.dfmc.dk/?id=223 - DMCN #745 - DMC - MCTC

OK jeg væbner mig med lidt mere tålmodighed.
tak
mvh Ervin

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 15-04-09 19:55

"Ervin Metzdorf" <metzSLETTES@vejen-net.dk> writes:

> ""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

> OK jeg væbner mig med lidt mere tålmodighed.

Jimmie har selv været i Frankrig og køre her i påsken, så det kan være
derfor han ikke har svaret. Kan ikke lige huske om han skulle videre
til Pannoniaring derfra.

Kai (tilbage fra 4 dage på Lausitzring)
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Torben Scheel

Dato : 15-04-09 20:00

Kai Harrekilde-Petersen wrote:

> Jimmie har selv været i Frankrig og køre her i påsken, så det kan være
> derfor han ikke har svaret. Kan ikke lige huske om han skulle videre
> til Pannoniaring derfra.
>

> Kai (tilbage fra 4 dage på Lausitzring)

En besvarelse er på tragisk vis ikke længere aktuelt :
http://www.jv.dk/artikel/642761

R.I.P.

--
vh