gps-beslag
Fra : JS

Dato : 07-04-09 22:16

hej NG
har ledt og ledt,
mener at der var en herinde, der selv havde fabrikkeret et gps-beslag, i
rustfrit stål.
beslaget blev spændt på mellem gaffelbenen, i toppen selvfølgelig
har som sagt ledt, og googlet på også.
nogen der kan hjælpe lidt ?
jens

Fra : B&O

Dato : 08-04-09 07:54

"JS" <jupiter59@bbsyd.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> rustfrit stål.
> beslaget blev spændt på mellem gaffelbenen, i toppen selvfølgelig

Hej Jens
Sådan et beslag til gps kan fremstilles specielt i enten aluminium eller
rustfri stål. Men det er tæmmelig omstædigt at fremstille specifikt til mc
og gps. Der er en hel del som skal passe sammen.
Gps'en skal sidde stabilt og uden at skades ved vibrationer og rystelser, og
holderen skal sidde stabilt på mc'en uden at skade denne.
Og så må det hele jo også gerne se pænt ud.
Dertil kommer også at man for at lave holderen, skal bruge både mc og gps
til opmåling og evt. afprøvning.
Det kan sagtens laves af en dygtig kleinsmed, men det kommer let til at
koste mere end selve gps'en.

Hilsen Ove CBR XX

Fra : Casper

Dato : 08-04-09 02:23

On Apr 7, 11:16 pm, "JS" <jupite...@bbsyd.dk> wrote:
> [...]
> rustfrit stål.
> beslaget blev spændt på mellem gaffelbenen, i toppen selvfølgelig

Ha et kig her: http://www.gadgetguy.net/Catalog/01/CatalogIntro.htm

Ikke billigt, men af god kvalitet. Det eneste er at hvis du har en
tanktaske kan den dække for GPS'en

Casper

Fra : JS

Dato : 10-04-09 23:13

"Casper" <casperghst42@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Ha et kig her: http://www.gadgetguy.net/Catalog/01/CatalogIntro.htm

Ikke billigt, men af god kvalitet. Det eneste er at hvis du har en

tak casper
lige nøjagtig den side jeg ledte efter.
vidste jeg havde set den før, men kunne bare ikke lige finde.
mange tak.
jens