Honda CB 650
Fra : Jens Laurits Larse

Dato : 06-04-09 21:01

Hej lige et hurtigt spørgsmål , har sat KN filter og fire i to udstødning
med næsten ren rør. Så er der nogen der har en ide om dyse størelse og
indstilling af luft blande skruen , da jeg har lidt problemer med at få den
til at gå ordentligt. På forhånd tak. Mvh Laurits

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 07-04-09 14:12

Jens Laurits Larse skrev den 06 apr 2009 i