Afgift's liste Honda CBR600
Fra : Lars

Dato : 05-04-09 13:09

Hej er der en der ligger inde med en 2009 afgifts liste for honda CBR
600 ?

Mvh

Lars Bisgaard

Fra : MKS - 74

Dato : 06-04-09 11:15

On Sun, 05 Apr 2009 14:08:49 +0200, Lars <lcbfjern@dettemail.dk>
wrote:

>Hej er der en der ligger inde med en 2009 afgifts liste for honda CBR
>600 ?

Hmmm - Ikke den store respons hva' Lars, men så må jeg jo (gider
ellers ikke ræddi...).

SKAT har som sædvanlig ikke supertravlt med at få opdateret med nyere
cykler, så de har kun tilbage til 1800-hvidkål (1999) med på sidste
std.-liste fra 02-09, men derfra kan extrapoleres med ca. 5-6.000 pr.
årgang i handelspris for F'erne. Sædvanligt 3-8% std. fradrag for
stand.

SKAT-estimerede std. handelspriser.

1999 PC35 66.000
1998 PC31 60.000
1997 PC31 55.000
1996 PC31 50.000
1995 PC31 45.000
1994 PC25 42.000
1993 PC25 39.000
1992 PC25 36.000
1991 PC25 33.000
1990 PC23 30.000
1989 PC23 28.000
1988 PC23 26.000

Derudover ligger en 2003 PC37 i ca. 100-105.000 og en 2005 PC37 i
110-115.000. Andelen af Reg.afgift og AV kan du selv beregne her -

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1755101&vId=0

Er man lidt inde i hvad der pt forlanges for disse typer cykler,
indser man nemt at SKAT har lagt sig i den absolut lave ende, med den
indlysende konklusion, der følger som naturlig konsekvens heraf. Hvis
du påtænker import, kan du evt. lige skrive en privat mail, idet jeg
_muligvis_ skal til UK/DE, for at hente en PC37/PC40, indenfor
nærmeste fremtid.

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på: