Før nogen brokker sig over vandpytter
Fra : Peter Dalgaard

Dato : 21-05-09 18:52

http://kortlink.dk/6mw8

(Der er grænser for morskaben, jeg har en del familie i Brisbane. Området
lige nord for min tante og onkel fik 234 mm!)

Fra : Leonard

Dato : 21-05-09 19:02

Peter Dalgaard wrote:

> (Der er grænser for morskaben, jeg har en del familie i Brisbane.
> Området lige nord for min tante og onkel fik 234 mm!)

Så er de varslede 25 mm øst for Storebælt jo ingenting
De smådryp skal dog nok give problemer alligevel ...

--
Leonard

Fra : Anders Houmark

Dato : 21-05-09 20:04

"Peter Dalgaard" <p.dalgaard@biostat.ku.dk> skrev i en meddelelse

> http://kortlink.dk/6mw8
>
> (Der er grænser for morskaben, jeg har en del familie i Brisbane. Området
> lige nord for min tante og onkel fik 234 mm!)

Det er guds straf over Australien!
Eller også er der nogle australske hackere som har tiltvunget sig adgang til
de russiske vejrsatelliter og har bestilt massivt regnvejr, for at bevise,
at de sagtens kan benytte Internettet, selvom de 7 store ISP'er i .au lige
har indført sensur-filter til deres kunder.

Mvh Anders

Fra : Mogens

Dato : 24-05-09 20:04

"Peter Dalgaard" <p.dalgaard@biostat.ku.dk> skrev i meddelelsen

> http://kortlink.dk/6mw8
> (Der er grænser for morskaben, jeg har en del familie i Brisbane. Området
> lige nord for min tante og onkel fik 234 mm!)

Jep - min søn er dernede de næste 6 måneder, og de har fået en del vand også
indendøre !!