Yaris får tæsk af amerikanerne
Fra : Steen

Dato : 18-05-09 16:50

http://reviews.cnet.com/car-tech/

En sedan-udgave af Yaris, falder absolut ikke i CNET's smag.

Jeg får CNET som podcast, samt nogle tyske auto-podcasts, hvilke
podcasts (om biler) abonnerer I på?

--
Steen

Fra : Klaus G.

Dato : 18-05-09 17:24

> http://reviews.cnet.com/car-tech/
>
> En sedan-udgave af Yaris, falder absolut ikke i CNET's smag.
Hvis den var kommet med f.eks. VAG gruppens Navi, så havde han sikkert rost
den til skyerne. Han starter med at være sure på ICE(In-Car-Intertainment)
og så virker det som om han helt automatisk er sur på resten af bilen :)

--
Klaus G. aka. Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : Steen

Dato : 18-05-09 19:57

Klaus G. <klaus_godt@hotmail.com> wrote:

> [...]
> og så virker det som om han helt automatisk er sur på resten af bilen :)

Ja, han er åbenbart så sur, at han helt glemmer at omtale essentielle
ting som køreegenskaber etc.
--
Steen

Fra : John Sahl

Dato : 18-05-09 19:57

Steen wrote:

> Ja, han er åbenbart så sur, at han helt glemmer at omtale essentielle
> ting som køreegenskaber etc.

Det er jo heller ikke det amerikanerne generelt ved ret meget om

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't

Fra : Armand

Dato : 18-05-09 21:49

John Sahl skrev:

> Det er jo heller ikke det amerikanerne generelt ved ret meget om

Og på den anden side: Derovre er det nok ikke politisk korrekt at rose
udenlandske biler lige for tiden :-/

--
Armand.

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 19-05-09 13:36

On Mon, 18 May 2009 20:56:49 +0200, Steen wrote:

> Ja, han er åbenbart så sur, at han helt glemmer at omtale essentielle
> ting som køreegenskaber etc.

Den skrevne udgave er mere afbalanceret:

http://reviews.cnet.com/sedan/2009-toyota-yaris-
sedan/4505-10865_7-33644794.html?&subj=re

Men bemærk at det er en noget mere skrabet bil over there. Minus rat- og
førersædejusteringer. Elektriske vinduer og ABS er optional, VSC
unavailable (herhjemme var det kun Yaris Natura der ikke havde
stabilitetskontrol). Radioen er vist den fra Yaris Terra, 14" hjul osv.
Og så får de meget tid til at gå med at undgå effekter af automatgearet.

Fra : Steen

Dato : 19-05-09 14:02

Peter Dalgaard <p.dalgaard@biostat.ku.dk> wrote:

> [...]
> stabilitetskontrol). Radioen er vist den fra Yaris Terra, 14" hjul osv.
> Og så får de meget tid til at gå med at undgå effekter af automatgearet.

Sedanudgaven af Yaris er ikke kommet herhjemme, er den?
Køn er den i hvert fald ikke
--
Steen

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 19-05-09 14:54

On Tue, 19 May 2009 15:02:03 +0200, Steen wrote:

> Sedanudgaven af Yaris er ikke kommet herhjemme, er den? Køn er den i
> hvert fald ikke

Jeg tror ikke der er meget marked for den i EU.

Jeg kan også bedre lide min hatchback, men hvis man nu er 16 år og ens far
har en Camry....

Fra : Nygaard \(4330\)

Dato : 19-05-09 19:44

> , samt nogle tyske auto-podcasts,

hvilke?

pft,

tue

Fra : Steen

Dato : 19-05-09 20:56

Nygaard (4330) <holmnygaard.fjerndette@tiscali.dk> wrote:

> hvilke?
>
> pft,
>
> tue

Auto Bild
Auto Porn
Auto Motor & Sport
Drive it (der er to udgaver, en tysk- og en engelsksproget)
n-TV

Plus det løse
--
Steen

Fra : Nygaard \(4330\)

Dato : 20-05-09 07:10

> Auto Bild
> Auto Porn
> Auto Motor & Sport
> Drive it (der er to udgaver, en tysk- og en engelsksproget)
> n-TV

Tak

/tue

Fra : Steen

Dato : 20-05-09 17:50

> Tak
>
> /tue

Jamen det var så lidt. Utroligt at andre ikke melder ind med podcasts,
det er lidt rarere end at skulle trækkes med Top Gear og kopierne
--
Steen