Leje af GPS
Fra : Ukendt

Dato : 14-05-09 22:27

Kan man leje en GPS i en uge eks. ?
Hvor ?

Fra : Janner

Dato : 15-05-09 07:13

">> Eque <<" <-> skrev i en meddelelse
news:4a0c8c90$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Kan man leje en GPS i en uge eks. ?
> Hvor ?

Til de priser en sådan koster kan det vist ikke betale sig at leje.
De findes jo under 1000 kr. hvad vil du så give for leje en i en uge? Ikke
meget vel?
Altså kan man ikke tjene noget på at leje sådan nogen små ting ud det hele
vil jo blive ædt op i administrations omkostninger.

/Jan

Fra : Carsten

Dato : 15-05-09 07:32

"Janner" <notvalid@notvalid> wrote in message
> [...]
> Altså kan man ikke tjene noget på at leje sådan nogen små ting ud det hele
> vil jo blive ædt op i administrations omkostninger.

ikke desto mindre så gør bilXperten det - altså lejer ud i en uge af gangen.
Prisen husker jeg ikke.

Carsten

Fra : Kim Olsen

Dato : 15-05-09 07:51

Kr. 75,- om dagen - depositum kr. 1000,-

kim

Fra : Carsten

Dato : 15-05-09 10:15

"Kim Olsen" <kim.olsen@sport.dk> wrote in message
> Kr. 75,- om dagen - depositum kr. 1000,-

hmm, ja så er sådan en fætter jo hurtigt tjent ind. 2-3 ugers udlejning så
er den hjemme. Det er en indtjeningsrate der vil noget. Mon ikke man kan
forhandle sig til en uges leje for 2-300,- ?!

Carsten

Fra : Klaus G.

Dato : 15-05-09 14:29

> hmm, ja så er sådan en fætter jo hurtigt tjent ind. 2-3 ugers
> udlejning så er den hjemme. Det er en indtjeningsrate der vil noget.
> Mon ikke man kan forhandle sig til en uges leje for 2-300,- ?!
Generelt er elektronik pisse dyrt at leje. Jeg kan ikke huske prisen, men
når firmaet lejer fladskærms tv til deres udstilling på AgroMek, så er
prisen så høj, at tv'et kan tjene sig selv ind, ved bare at være udlejet i
20dage...

--
Klaus G. aka. Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : Janner

Dato : 15-05-09 16:50

> [...]
> er den hjemme. Det er en indtjeningsrate der vil noget. Mon ikke man kan
> forhandle sig til en uges leje for 2-300,- ?!

Så de sgu da ikke raske tænk hvad en dags udlejning koster i
administrations omkostninger .......
Men wha de tjener jo sikkert også nok på 6 tommer udstødninger og universal
spoilere med "fugle brædt" form ...

/Jan

Fra : Anders Majland

Dato : 15-05-09 06:51

> Kan man leje en GPS i en uge eks. ?

Lejer du bil hos de store udbydere kan du altid leje en GPS. Men tror ikke
de "gider" leje ud løst. Simple GPS er også nede i et prisleje hvor der nok
ikke rigtigt kan laves forretning på at udleje dem.

Men jeg har set udlejning af "klassesæt" af håndholdte gps'er til brug for
geocaching.

Men skal du bare bruge en enkelt er billigste løsning sikkert at købe en
brugt til <500kr og sælge den igen når du har brugt den. Med lidt held for
det samme som du har givet

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk

Fra : Lars [6710]

Dato : 16-05-09 15:42

> Kan man leje en GPS i en uge eks. ?
> Hvor ?

Kender du ikke en der vil låne dig en ?
Jeg har af og til haft en udlånt til venner som ikke havde europakort på
deres GPS

--
Venlig hilsen

Lars Hørlyck Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 16-05-09 16:47

"Lars [6710]" <lars@hoerXXXXlyck.dk> skrev i en meddelelse
> Kender du ikke en der vil låne dig en ?
> Jeg har af og til haft en udlånt til venner som ikke havde europakort på
> deres GPS

Vi har fået en Mondeo 1.8 til at guide os vej..

Fra : Lars [6710]

Dato : 16-05-09 22:13

> "Lars [6710]" <lars@hoerXXXXlyck.dk> skrev i en meddelelse
>
> Vi har fået en Mondeo 1.8 til at guide os vej..

Så er det jo bare med at hænge på

--
Venlig hilsen

Lars Hørlyck Sørensen

Fra : Torben Scheel

Dato : 19-05-09 07:47

> Vi har fået en Mondeo 1.8 til at guide os vej..

Er den ikke lidt stor at have i forruden?

--
vh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-09 19:47

> Er den ikke lidt stor at have i forruden?

Nu er jeg ikke typen, som kører SÅ tæt...

Fra : Armand

Dato : 19-05-09 22:16

Torben Scheel skrev:

> Er den ikke lidt stor at have i forruden?

Hæ!

--
Armand.